Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Jag vill veta om det finns någon MT (eller sele) som är riktigt kompakt när man viker ihop den? Jag menar få-plats-i-handväskan-storlek, jag gillar inte att släpa runt på för mycket grejer. Hjälp please!
Användarens profilbild
Av imsel
Åh, det skulle jag också vilja ha!
Har kollat på "in the pocket baby" (eller nåt sånt :lol: )fast det är ju bara en ringsjal, och det vill jag nog inte ha.
Användarens profilbild
Av brisea
imsel skrev:Åh, det skulle jag också vilja ha!
Har kollat på "in the pocket baby" (eller nåt sånt :lol: )fast det är ju bara en ringsjal, och det vill jag nog inte ha.
Nej, en ringsjal hade ju varit bra om det inte varit för att min rygg inte gillar snedbelastningen.
Användarens profilbild
Av Elflin
Min lillasyster har precis köpt en "bundle of love" MT och den skulle nog kunna få plats i en handväska (modell lite större). Avlastningen är inte den bästa tycker jag eftersom den är ofodrad och smala axelband men den blir liten!

(Jag tror att den är till salu om du är intresserad...)
Användarens profilbild
Av brisea
Hmmm, helst ska den ju vara bekväm också, eller har jag för höga krav nu kanske :hmm: :D Men tack för tipset.
Funderade på också om t ex en podaegi är kompaktare att vika ihop än en MT. Någon som testat en pod?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?