Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av joannaoj
Nu har jag köpt en Rebozo (magisk, 5 m) till en vän som fick barn i veckan som gick. Jag valde den för att den var billig, och fin. Vad jag har förstått så är Rebozon långt ifrån den bästa sjalen enligt många, medan andra gillar den.

Vad är det man ska tänka på med en Rebozo? Den är inte diagonalvävd, och det betyder vadå i praktiken? Finns det några knix för hur den bäst knytes, jämfört med andra sjalar? Vilka knytningar passar Rebozon bäst? Hur länge går den att använda (alltså, ålder på barn tänkte jag på då)?
Av sjaltokan
De flesta rebozo är ju i någon syntetblandning, men jag tycker de är toppen som sommarsjal för mindre barn (under året) de är tunna och lättknutna.

Nackdelen tycker jag är att de lätt går öglor och trådar i den samt att den inte avlastar så bra eftersom den är tunn och inte diagonalvävd på ett större barn. Du kan göra alla knytningar du gör med en vävd sjal med den. Är man helt novis kan det ju vara enklare med en trikåsjal i början eftersom den är mer förlåtande om inte knyter 100 korrekt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?