- tor feb 16, 2006 17:37
Har nu ca en månad kvar innan bebisen kommer.
Äger redan en Easy Norrsken 4,7, som jag använt lite till min nu treårige son. Den kan jag ju ha även till bebisen. Men jag har länge varit sugen på en röd sjal också. Har ev tänkt köpa en Leo Rouge, förmodligen i längden 4.1. Den borde väl gå att använda till både bebisen (förhoppningsvis räcker den till de flesta knytningar) och till ryggknytningar för båda barnen.
Men nu börjar jag fundera på detta med trikåsjal...
En del tycker ju att det blir så varmt med vävda sjalar på sommaren.
Så jag funderar över hur det blir med Easyn och Storken i så fall, är de jättevarma?
Men trikåsjal räcker kanske inte så länge, den blir ju ostadig efter ett tag.
Har i alla fall kollat runt och tittat på Sino, Hoppediz trikåsjal och Minimundus, bl a.
Sinon verkar jättebra, men hu vad dyr!
Hur är de andra? Är det stor skillnad?
Eller ska jag satsa på en Stork redan till den nyfödde/a?
Äger redan en Easy Norrsken 4,7, som jag använt lite till min nu treårige son. Den kan jag ju ha även till bebisen. Men jag har länge varit sugen på en röd sjal också. Har ev tänkt köpa en Leo Rouge, förmodligen i längden 4.1. Den borde väl gå att använda till både bebisen (förhoppningsvis räcker den till de flesta knytningar) och till ryggknytningar för båda barnen.
Men nu börjar jag fundera på detta med trikåsjal...
En del tycker ju att det blir så varmt med vävda sjalar på sommaren.
Så jag funderar över hur det blir med Easyn och Storken i så fall, är de jättevarma?
Men trikåsjal räcker kanske inte så länge, den blir ju ostadig efter ett tag.
Har i alla fall kollat runt och tittat på Sino, Hoppediz trikåsjal och Minimundus, bl a.
Sinon verkar jättebra, men hu vad dyr!
Hur är de andra? Är det stor skillnad?
Eller ska jag satsa på en Stork redan till den nyfödde/a?