Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Candela
Ska köpa en bärsjal till min bästa vän i doppresent, och vill ha lite tips och råd om vad jag ska köpa!
Hon har en nyfödd - 2 veckor gammal - och hon har aldrig använt bärsjal eller bärsele förut. Skulle vilja köpa nått som är mysigt och lättanvänt för en nybörjare. Hennes enda krav är typ att man ska kunna amma i sjalen.

Antar att det är en trikåsjal som gäller, men skulle vilja ha specifika tips på märken. Om det finns nått märke som är lättare än andra att knyta? Och vilken längd som bör användas? Hon är ganska stor över höfterna och rumpan, men smalare på överkroppen.. Har storlek ca 44-46 i kläder skulle jag gissa.
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag gillar min MamEco. Fast det är väl inte direkt enkelt att amma i sjal... Jag har gjort det utomhus ett par gånger, men det är rätt mickligt och blir inte särskilt bekvämt.

För det syftet undrar jag om inte en vävd sjal är enklare. Eller möjligen ringsjal, men det har aldrig jag fått till.

Jag har nog tänkt att alla elastiska sjalar är 5,2 meter, min är då det, och jag har en del sjaländar över, så den längden räcker helt säkert till henne.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?