Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
jag tänkte mig att önska en ny vävd sjal i födelsedagspresent. men vilken?? ge mig ditt bästa tips!

Hur är storkarna? Amazonas? Gåsarna? De har jag aldrig provat...

Jag har redan...
Hoppediz Montreal 4,6m (klunsig knut...)
BBB Lalita 4,6m (tyckte de var svajig med E, men har inte provat med H, sval och bra i alla fall)
Easycare Purpursky 4,7m (gillar!)
Didymos Ellips svart/grå 4,2m (gillar!)

Det är ju omöjligt... :gaah:
Av Sofie
Jag tror du behöver en Indio :loving:
Användarens profilbild
Av mimpen
Sofie skrev:Jag tror du behöver en Indio :loving:
*surfar iväg och kollar*
Hur är de i kvalitet då? Är de mjuka som min andra didy eller?

Möjligen tycker jag färgerna är lite tråkiga. Samtidigt vore det skönt att slippa alla ränder... Men jag undrar om jag inte gillar wellen-mönstret bättre... :hmm:
Av Sofie
Mjuuuuka :-)
på limited edition finns just nu en i linne och bomull "ivory-red" *dräggeldräggel*

men smaken är som baken ;-) mjuk, degig och full av celuliter...
Nä är du mer tokrandig så förstår jag att du inte attraheras av indion, men jag gillar bäregenskaperna. Mönstret gör att tyget hakar i sigsjälvt precis lagom mycket :tumup:
Användarens profilbild
Av mimpen
Sofie skrev:Mjuuuuka :-)
på limited edition finns just nu en i linne och bomull "ivory-red" *dräggeldräggel*

men smaken är som baken ;-) mjuk, degig och full av celuliter...
Nä är du mer tokrandig så förstår jag att du inte attraheras av indion, men jag gillar bäregenskaperna. Mönstret gör att tyget hakar i sigsjälvt precis lagom mycket :tumup:
vilken butik??
Av Sofie
http://www.didymos.de/english/index.php ... d%20slings
didymos själva :-)
Edit: oj, hoppsan fingrarna slant... Jag råkade visst beställa en purpureifelbein i bomull/linne :Hahaa:
Senast redigerad av Sofie den fre feb 26, 2010 15:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mimpen
Vad skiljer i "känsla" och varmhet när det är olika blandningar??

Indio natural wool 60% organic cotton + 40% wool
Indio jade-linen 60% organic cotton + 40% linen

Vad är skillnaden liksom?
Av Sofie
Det är ju övervägande bomull i allihop så det är ju nyansskillnader, så att säga, men:
ullarna har jag inte provat, men min ellips silke/cashmere är smaskens :-) jag tror generellt ull och cashmere är mjuka, andas och är värmande på ett sånt där skönt sätt som ull är utan att göra så det känns för varmt. Jag antar att cashmeren är snäppet mjukare än den vanliga ullen?
Siden indio har jag, den är sådär lite sträv som en sidenskjorta, sval men inte kylande :hellu: går det att fatta? Lite sidenskimrig.

Linne har jag förstått är som linnekläder är mest, mjuknar mycket med användning och svalt och skönt! (eller jag hoppas ju det 8) )

jag tror man gör det bäst om man väljer utifrån vilket material man gillar att ha på kroppen!
Användarens profilbild
Av mimpen
lena_l skrev:Didy indio helt klart. En sådan måste man ha till en liten bebis. :heart: Jag tycker de vanliga i bomull är supermjuka och hade nöjt mig med en sådan (så blir det pengar över till annat :app: ).
Nu har jag fått hem en hampaindio. Den är fin och känns bra i kvaliteten. Men är för kort. Alltså. Jag måste nog helt enkelt ha en 5,2-sjal. Nu har jag en massa 4,7:or :gaah: Men jag blev så till mig att jag råkade köpa den fast inte längden var rätt. Suuuuck.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?