Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sarah*
bebis kommer i april och jag funderar fortfarande på trikåsjal eller sele typ mei tai.

vad rekomenderar ni?

och både jag o min man är av modell större, jag drar allt från 48-52 i kläder. vilken längd bör jag ha på en trikå sjal för att bära den skönt och rätt.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Trikåsjal är ett jättebra första bärdon! De är rejält tilltagna i längd, så det ska inte vara något problem, tror jag. Jag drar 46 och hade en Sino, den räckte och blev över :wink: Sino är dessutom en jättebra sommarsjal. Lycka till med bebisen!
Av hedvigmamma
Jag rekommenderar oxå trikåsjal. Har varit perfekt här fram tills nyss (nu 4 mån) då vi mer o mer övergått till vävd sjal. Selar o mei-tai har vi inte fått till alls bra än. Men det tror jag på i framtiden i o för sej. Om bäbis kommer i april verkar ju en svalare som Din mamma föreslog smart. Själv hade vi moby wrap, som jag tror är en av de varmare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?