Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sciarlotta
Jag är 95% säker på att det blir en elastisk långsjal, men med en ringsjal som komplement. Ringsjalen ska dels vara till för "snabbanvändning" men även för sambon som är väldigt skeptisk till att knyta sjal. Det verkar skönt med en x-ringsjal eftersom det inte blir snedbelastat.

Jag funderar även på att testa om sonen går med på att bli buren i sjal, jag skulle behöva två händer fria ibland. :) Sonen väger ca 14 kilo nu och som jag förstått så kan det bli jobbigt att bära honom i en vanlig ringsjal. Men samtidigt har x-ringsjalen kortare livslängd, ca 6-8 månader. Jag känner mig såå förvirrad just nu. Det är tur att det är ett halvår tills bäbisen kommer, men samtidigt skulle jag vilja göra bort mina inköp nu och koncentrera mig på annat. :?
Av Sciarlotta
Jag mailade Ägirs hus och frågade en massa saker, nybörjare som man är. :roll: Jag fick till svar att x-ring är överlägsen till de minsta barnen, upp till ca 6-8 månader. Men att en vanlig ringsjal är användbar under en längre tid.
Jag blev som sagt förvirrad efter det svaret. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?