- mån feb 01, 2010 09:03
Jag behöver lite råd om trikåsjal. Har ett par prematurer som ska sjalas och är redan på g med en MobyWrap till bra pris, nu återstår att bestämma vad nästa sjal ska bli - tänkte att jag lika gärna kan prova ett par olika när jag nu har två barn. Jag var först inne på en Sino men rent utseendemässigt gillar jag de randiga Minimundus - och Lovey Duds (enfärgad, dvs utan panel) kan man ju köpa billigt från USA. Så, vad har ni för råd om dessa tre; hur skiljer de sig åt och vilken är i er mening bäst? Kan tillägga att jag har noll sjalerfarenhet sedan tidigare så om någon av dem är krångligare än de andra, säg gärna till!
Edit: Ska tillägga att jag är 168 cm lång och storlek 38, min sambo (som det är tänkt ska använda samma sjal) är 190 cm lång och har storlek S-M ungefär (lite dålig på herrstorlekar, hm!)
Edit: Ska tillägga att jag är 168 cm lång och storlek 38, min sambo (som det är tänkt ska använda samma sjal) är 190 cm lång och har storlek S-M ungefär (lite dålig på herrstorlekar, hm!)