Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gegga
Vad använder ni och varför föredras denna? Står själv inför ett val och har bara testat Mandukan, men vad jag förstår är de ganska lika varandra?
Användarens profilbild
Av telistant
hej :hello: och välkommen.

Vi har en manduca och vi gillar den. den har väldigt många inställningsmöjligheter. Spädbarnsinsats, två olika lägen på rygghöjd och den funkar för både lilla mej och långa maken. Den är aningens stor för mej om jag inte har ytterkläder, men jag föredrar ändå sjal inne så det spelar minrde roll just nu. Har bara testat ergon lite snabbt men den är lägre i ryggen än manducan i höga läget, att selen är hög i ryggen är en fördel om man har ett barn som vill luta sig bakåt. Till slut är det en smakfråga.

vi håller just nu på att fixa ihop en selträff, du kanske kan komma på den och testa?

Umeåträffar
Av gegga
Träff låter ju intressant, om man vågar sig på att komma. :wink: Annars så fick jag ju lite bra vägledning där, med längden i ryggen. Vår lilla tösabit på åtta månader är ju en liten ostkrok, så det behövs definitivt så mycket stöd som möjligt för när hon vill se sig om i världen!

Men vad är detta om att korsa axelbanden? En funktion jag inte hört om.
Användarens profilbild
Av telistant
Klart du vågar komma!

Det finns ett spänne som man kan knäppa upp på axelbanden, så att man kan korsa axelbanden och knäppa ihop den igen. Det är jättebra tycker jag, speciellt om man bär på magen tycker jag. När man bär på ryggen tycker inte jag att det är lika bekvämt att korsa banden över bysten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?