Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När min dotter var liten bar jag henne i en trikåsjal och en ringsjal och nu har vi en Ergo (ergonomisk bärsele). Jag känner mig dock inte riktigt bekväm med bärselen och funderar på att skaffa en ny sjal men vet inte vilken typ som är bäst till en 2-åring på 13-15 kg. Tips?
Vilken vävd som helst som du tycker är fin! Men kanske inte nån av de tunnare varianterna då de oftast inte avlastar lika bra och lättare skär in, men dock är lite lättare att knyta då det är mindre tyg i dem.
Om du vill veta vad folk tycker om olika sjalar kan du kolla sjalrecensioner här på forumet också. Det hjälpte mej mycket i början (eller så blev jag mest förvirrad av all information). Jag kollade mycket på olika försäljares sortiment och på säljesannonserna för att se många olika sjalar.
En diagonalvävd säger jag. En inte för tjock sjal. De tjocka sjalarna kan vara bra men när barnet börjar bli lite större så är en nackdel med de tjocka att det är svårt att få de att ligga riktigt bra och ofta när man bär större barn 3år+ så kan det bli att bildas tryckpunkter med en tjockare sjal. Se en smidig diagonalvävd sjal tycker jag är bäst när man bär åtminstonde 4-5 åringar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?