Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag har har en looma sino och en beco butterfly II. Men jag har använten sjalen nästan all gånger pga att jag tycker den är smidigare än selen.. det är så mkt remmar o grejor i vägen och som ska spännas.. dessutom sitter den inte alls lika skönt som sjalen. Men nu är dottern 5 månader och 6.5 kg och det börjar bli lite smått tungt med sjalen. Är det en idé för mig att köpa en vävd långsjal istället eller borde jag fortsätta med becon/sinon?
becon är kanske en vanesak..

:roll:
thowida skrev:Köp en lång vävd sjal, du har nytt av båda.. :tumup:
:iagree:
Här hemma används både och :)
sjal är ju helt klart bäst! när man lärt sig går det ju nästan lika fort! men en sele vill jag alltid ha ändå. spec om jag vet att det blir mycket ur o i väljer jag becon ist! men skaffa en vävd sjal också!
Jag älskar också vävd långsjal! Tycker inget slår en sådan i avlastning och mysighet om man får till det bra med knytningen. Och så går de att knyta på så många bra sätt! Det finns en toppenbra höftknytning som tex kan passa bra från att barnet är stadigt i ryggen (5-6 månader) som heter höftkryss. Och så finns dubbelkryss, som är en enkel knytning, bra att ha färdigknuten på sig när man går hemma och som man kan lyfta i och ur barnet i.

Prova en vävd långsjal om du har möjlighet någonstans tycker jag. Det låter som att du skulle gilla det! Och det är verkligen väldigt stor skillnad i avlastningen mot en trikåsjal, särskilt när barnet börjar bli tungt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?