Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av blomman2
Hej på er här inne!
Jag har köpt en manduca efter att läst på många sidor om bärselar att många tycker den är bra. Jag tycker bara att jag har lite problem med Joels ben i den. Han har precis kommit i storlek 62 nu. Använder babyinlägget och knäpper det med de två knapparna längst ner. Om jag knäpper överst räcker inte ryggstödet trots uppknäppt. Och utan inlägget så når inte hans knä riktigt ut till tygkanten. Nu till problemet. Får till grodpositionen bra men tycker att där tyget går ut för att senare knäppas fast med plastspännet. Där trycker det lite mot bebis ben. Kanske jag bara är ovan o inbillar mig eller har någon haft samma problem? Något råd isåfall hur du löste detta. Selen känns ju väldigt skön att ha på sig annars. Förutom när jag fick remmen som håller ihop axelremmarn i nacken. he he inte så skönt. Lite fel inställning där.
Puss o Kram :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?