Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Ergo har det och likaså Beco Butterfly, men hur är det med Angelpack XL och Manduca. Har de någon säkerhetsdetalj, eller vad man nu kallar det, på spännena så att barnen inte kan öppna dem? Hur är det med andra selar eller hur kan man vara säker att barnet inte knäpper upp spännet när det sitter på ryggen. (träffade en mamma på senaste sjalträffen vars barn hade råkat göra det)

Sedan undrar jag också vilken av selarna som har bäst huvudstöd och vilken som passar bäst till barn från 1år och uppåt. Är någon av dem mer lik Ergon eller Becon eller inte?
Vad är det för spänne som barnet knäppt upp när det satt på ryggen?

Jag har både manduca och AP och ingen av dem har något sådant, det sitter ju på magen om man bär på rygg.

Jag tycker nog att manducan har bättre huvudstöd och passar bättre med ett större barn, för den är lite stadigare.
Molinia skrev:Vad är det för spänne som barnet knäppt upp när det satt på ryggen?

Jag har både manduca och AP och ingen av dem har något sådant, det sitter ju på magen om man bär på rygg.

Jag tycker nog att manducan har bättre huvudstöd och passar bättre med ett större barn, för den är lite stadigare.

Det är spännet som sitter på axelbanden, dvs någonstans under dina armhålor när du bär på rygg.
Manducan har en extra knapp på midjespännet så man måste om man inte är väldigt stark i händerna använda båda för att få upp spännet. Dessutom sitter det vid alla spännen resåröglor på banden som man bör ha spännena innanför, om man råkar öppna ett spänne fastnar den lösa delen i resåröglan och man hinner rädda situationen.

Jag har ju som man gör med ryggsäckar börjat med att öppna midjespännet på selen istället för att ta ner lillen först, och då har det funkat fint.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?