Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som testat Beco Butterfly II eller Manduca som man kan bära nyfödisar i?
Hur tycker ni att den funkar till små bebisar, typ 2-5 månader?

Vi har en Meitai på G som blir sydd av annikajo :heart: och så har vi en Sino men funderar på om vi ska komplettera med en Beco II också?

Jag blir ganska varm av att bära i sjal länge och vill att det ska gå lätt att stoppa i och ur bebisen...
Senast redigerad av ClaraochMeja den mån okt 19, 2009 17:46, redigerad totalt 1 gånger.
Jag tyckte inte så mycket om Beco butterfly II :oops: För oss passade Manduca och sjalar/mei tai mycket bättre. Jag tyckte mest att det var bökigt att sätta i/ta ur barnet med den där extra insatsen. Men det finns ju andra som gillar den förstås.

Sen var ju Vincent redan som liten bebis ganska stor, och det kanske också spelar in i sammanhanget.
Vi har en och min man tycker den är toppen! Jag bär hellre i sjal eftersom det är bekvämare för mig, men min man använder Becon varje dag. I början kan det vara lite krångligt med alla remmar och spännen men efter några gånger lär man sig det. Det är viktigt att ha den rätt inställd för att inte få ont i axlarna och ryggen, men det är ju också sådant man lär sig. Det blir inte alls lika varm att bära med Becon som med sjal. Vår bebis är 8 veckor (precis idag! :)) och väger nu 4,8kg.
min man gillade starkt manducan till nyfis, han gillade insatsen som man sätter bebisen i och jag får säga att jag oxå tycker om den även om jag har alternativ :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?