Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lajsan
Jag vet att skillnaden är att mönstret är på olika håll på Zara och Jade. Men finns det andra skillnader än det estetiska? Eller är de likvärdiga?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Lajsan skrev:Jag vet att skillnaden är att mönstret är på olika håll på Zara och Jade. Men finns det andra skillnader än det estetiska? Eller är de likvärdiga?
Precis som du skriver så är mönstret på Jade är samma som för Zara, bara i mindre format och placerat vertikalt istället för horisontellt. Några upplever Jade som något mer stretchig än Zara. I övrigt är bärsjalarna likvärdiga och det är en smakfråga vilken av dem som man tycker bäst om 8)
Eftersom Scharlott vågat sig på att svara gör jag det också trots att jag är partisk i frågan 8)

Visst är dom likvärdiga, men jag upplever att dom har lite olika kvaliteter. Jaden är pga mönstret lite "fluffigare" i strukturen, mjukare och mer eftergivlig i känslan jämfört med Zaran som är slätare, lite mer fast samt svalare. Jag har upplevt att dom båda varit mycket sköna att bära i redan början. Båda avlastar bra och de långa avsmalnande ändarna gör att dom är helt suveräna att knyta. Jag föredrar Zaran medan pappagubben gillar Jaden eftersom han upplever att den avlastar bättre.

Lycka till :D
Användarens profilbild
Av katha
Då svarar jag helt annat än de ovanstående. Jag hatar min Jade. Jag har gjort allt man kan för att få den mjukare men inget händer.... De zaror jag haft var mycket mjukare och följsammare, tunnare, stadigare men ändå mycket mer elastisk än Jade. Jag kommer aldrig skaffa en Jade igen, man ser ju det vackra mönstret bättre på Zara med. Tummen ner för Jade.... :( :evil:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?