Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av rudbeccia
Bästa SJAL-GURUS;
Vad tror ni om Acta Gracos KYO? http://www.akta.se/o.o.i.s/117

Ergonomisk? Skit?

Ok, säkert ingen som testat, men spekulera gärna lite fritt, ni med erfarenhet.

(Yes, tänkte såklart ha en trikå också, det här är mest för gubbens del...)
Bra pris på KYO. Har annars planer på en Pikkolo. Gillar personligen att kunna bära barnet framåt på magen.

/Wannabe med tre veckor kvar till nedkomst.
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:spontant tycker jag det ser ut som en kopia av babybjörn :oops:
:iagree:

Men samtidigt är det ju så att om det är det som krävs för att gubben ska bära så kanske det är värt det? Annars finns det ju andra selar också, och andra alternativ. Min H bar exempelvis i en typ Easyhug som jag sytt åt honom.
Av sjaltokan
rudbeccia skrev:Hahaha! Glöm och gå vidare alltså...? : )
Nja bättre att bära i något än att inte bära alls, men det finns nog klart skönare bärdon än den.. och då menar jag för bäraren.. inte barnet.

En easyhug är ju ett enkelt mellanting?
Eller en ergonomisk sele? Patapum är inte hysteriskt dyr begagnad i och för sig rekommenderas den inte från nyfödd utan från tror det är 4 månader.
Användarens profilbild
Av Catti36
Min sambo vill dock att du hälsar din man att INGEN GÅNG I LIVET blir man så flirtad med som när man bär en bebis i magen på sjal. och man blir flirtad med av ALLA tjejjer från 20 år och uppåt.
Aldrig är man så snygg som när man har bebis i sjal.

Så säger min sambo som saknar trikåsjalen jättemycket. :tumup:
Av rudbeccia
Om Nobelpriset i världens snällaste forum fanns - skulle Ni få det direkt.
Vad ni är goa som ställer upp med tips och råd till alla wannabes (inte bara mig - har smygtittat ett tag nu), trots att många frågor avhandlats i tidigare trådar... (herregud vad många timmar det blivit på den här sidan totalt!)

Jag satte sambon framför datorn med den här tråden uppe, och han gick leendes ifrån datarummet. Måhända att Catti36's kommentar planterade ett frö i huvudet på honom... : )

To be continued. Jag fortsätter att hänga och läsa i forumet, och spanar på begagnatmarknaden. Har redan fått indikationer om framtida träffar också... ; )
Åter stort tack för erat engagemang! :heart:
Av sjaltokan
Catti36 skrev:Min sambo vill dock att du hälsar din man att INGEN GÅNG I LIVET blir man så flirtad med som när man bär en bebis i magen på sjal. och man blir flirtad med av ALLA tjejjer från 20 år och uppåt.
Aldrig är man så snygg som när man har bebis i sjal.

Så säger min sambo som saknar trikåsjalen jättemycket. :tumup:
Min man håller också med och har stolt som en tupp burit båda barnen i sjal, han behöver inte ens tillfrågas när vi ska gå på typ IKEA eller sånt han knyter självmant upp sonen i sjalen.. :loving:

Även om en sele av ergonomisk typ alltid kommer till användning också. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?