Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur stort är ditt barn? Bär man ett stort barn i tricotti så blir det en aning i vägen, i en ringsjal kan man bära lite mer på höften likssom. Men samtidigt så är det ju skönare att bära i tricottin, så det smidigaste vore ju om du kunde prova innan du bestämde dig :wink:
Av annica16
Filip är snart 7 månader. Strax under 70 cm lång och drygt 9 kg. Jag provade långsjal, men det passade inte mig så den ska jag sälja och gå vidare till en kort variant.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Både ringsjal och tricotti (eller Easy hug, som är samma typ fast i "fast" tyg) är enkla att sy själva, så man kan komma undan billigt även om man väljer båda alternativen. Jag hade själv både-ock redan då dottern var liten, men fick aldrig till det med ringsjalen förrän hon var närmare året.
Med ringsjal kan man även bära på ryggen (iallafall gör jag det ibland) men det går ju inte med tricottin. Det beror ju lite på i vilka situationer du vill bära. Ska man diska samtidigt så är det bökigt vilket som, men om det är från bilen och in eller bara en snabbis in på affären och handla en liter mjölk så spelar det ingen större roll. Stå vid spisen och röra i grytor gör jag inte med Easyhugen, men har man ringsjal och bär på höften så kan man stå med sidan mot spisen (alltså sidan där barnet inte sitter) så att det inte riskerar att bränna sig på nåt.

:blahblah:
Av annica16
Tack för hjälpen! Jag kommer att köpa en ringsjal (någon som vill sälja till bra pris?) och sy en tricottityp. Var kan jag hitta en instruktion?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?