Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smurfstrumpan
Hej! En kompis är intresserad av att skaffa en ergonomisk bärsele (en BB mindre!) Hennes knodd är knappa två månader, och hon är ganska liten och smal. Jag har en ergo, men jag är ganska rund, och den funkar inte optimalt förrän barnet är 3-4 månader tycker jag. Har ni några bra tips på en sele till en kort och smal tjej?
Av sjaltokan
Smalaste midjebälte har ju Angelpack vad jag vet, men den är ganska hög i ryggen men det går ju att vika ner ryggpanelen ett varv runt midjebältet om man bär litet barn. Annars så finns ju storleks jämförelserna hos bla edenbaby och knyt-an *se annons åt höger*..
Användarens profilbild
Av diddeldi
angelpack lx och beco butterfly 2 brukar passa bra på smalisar. men angelpacken funkar först från tre månader ungefär så för din kompis kanske becon skulle vara ett bättre val (becon har babyinsats)? pikkolo är också en möjlighet, den funkar också från nyfödd. däremot brukar ergo och manduca vara för stora om man är väldigt liten och smal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?