[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 127696
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Färg, längd..? Tibetan! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Wow! Snyggt! :D Vad bra han sitter.
Ni passar ju bra i de där röd-orange-gula färgerna. Fast du kanske inte vill testa det igen :wink: Men du, en enfärgad röd kanske inte vore så dumt :D Eller brun... De där som alla vill ha :lol:

Längden ... Om den bara ska vara till ryggknyt så skulle jag nog ta så kort sjal som möjligt.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en rebozo 4 m som jag inte kan knyta tibetan med, isf får jag kryta i fransarna...
Användarens profilbild
Av Tiz
Men hur kändes Saras storkis då, i längd menar jag?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Bissa skrev:
Tiz skrev:Men hur kändes Saras storkis då, i längd menar jag?
Klant Bissa knöt ju omslutet på magen... skulle ju testat tibetan :roll:

Har kikar runt lite och sett att korta sjalar, inte jättedyra, är lite trixigt att hitta.. det kanske får bli en 4,6 och sen fram med saxen :shock:
Du får göra ett nytt försök på onsdag med min turk :wink:
Användarens profilbild
Av Tiz
Men , du!! Vi är väl ungefär lika stora? Jag tycker att saras är perfa att knyta tibetan med. Precis lagom.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag behöver 4,1 för tibetan. Jag har en didy 3,6 och den är precis för kort för tibetanen. Men det är klart, med Hoppediz mått kanske en 3,6 räcker, min 4,6 hoppis är nämligen lite över fem meter med ändarna och då borde ju en 3,6 vara lite över 4 m med ändarna (kanske...). Men i reallängd så behöver jag 4 m och jag är ganska liten (163 cm, 58 kg).
Användarens profilbild
Av Tiz
Hmm, rött är ju fint på dig! En enfärgad röd. Vad heter den nu Hoppisen, Paris? Den med en smal svart rand och en röd. Den som är randad som "ärtan"..
Användarens profilbild
Av mica
Bissa skrev:Har kikar runt lite och sett att korta sjalar, inte jättedyra, är lite trixigt att hitta..
Nix, ebay! Tyskarna säljer rätt många kortare Didy. Och de brukar gå rätt billigt!
Väntar hem en stl 5 för ryggknytningar. Det är 4,2 tror jag. Har även testat stork 3,6 och det funkade.
Användarens profilbild
Av April
Vad fina ni är! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Costa rica tror jag på! Om du blir helt missnöjd så står min dörr på glänt för det mesta i brunt :wink:
Av ma-jo
4,2 är min nya Didy Eva som jag köpt för tibetan - den är perfekt! Ute med ytterkläder eller inne. :D *nöjd*

Jag är smal men en 3,7 tror jag inte jag får ihop tibetanen med...

Försök att prova en!

Färg? Ja klar du ska ha färg! :lol: Anna Stork tycker jag är as-snygg för övrigt (men den passade inte jag i)! :D
Användarens profilbild
Av Jiny
Lägger mig i lite... :D
Har också börjat kolla runt på kortare sjalar för Tibetan. Tror ni att en stork blir för glatt? Min easy tyckte jag gled lite. Har snöat in på Stork Leo marine, men jag vill ju att det ska funka...
Varifrån köper du din hoppis, Bissa? Såg att babydesign har kortare Hoppisar (ca 4 m) nu, men det var ju väldigt begränsat utbud på färger... Hade helst velat ha en Osaka, men den var ju slut... :(
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jiny skrev:Lägger mig i lite... :D
Har också börjat kolla runt på kortare sjalar för Tibetan. Tror ni att en stork blir för glatt? Min easy tyckte jag gled lite. Har snöat in på Stork Leo marine, men jag vill ju att det ska funka...
Varifrån köper du din hoppis, Bissa? Såg att babydesign har kortare Hoppisar (ca 4 m) nu, men det var ju väldigt begränsat utbud på färger... Hade helst velat ha en Osaka, men den var ju slut... :(
Jag tycker inte min Leo Türkis glider alls, tvärtom :D
Användarens profilbild
Av Tiz
Jiny skrev:Lägger mig i lite... :D
Håller med Sara. Hennes Leo var ju superlätt att knyta med :shock: :shock: Köp du en Leo Marin ;)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?