Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hansu80
hej hej.

Ska ha vårt andra barn i oktober och är jättesugen på att prova på bärsjal, det ser så smidigt ut.
Vilken sjal är smartast att satsa på som nybörjare och var hittar man dem till hyfsade priser?
Är det nåt särskilt jag ska tänka på innan jag köper en bärsjal?
Av Hell Cat
Hej och välkommen hit! Många som börjar bära i sjal börjar med trikåsjal och det finns ett brett utbud av sådana. Vissa sorter kan användas rätt länge, andra blir barnet för tungt för ganska snabbt. Det en hel uppsjö av vävda långsjalar, meitai och ergonomiska selar...olika personer föredrar olika sorter. Ett bra sätt att få testa och känna på sjalar är att gå på sjalträff eller träffa en sjalambassadör.
Av hansu80
Ahh, vad bra, ska kika efter Södertälje/Nykvarnsbor där då. Smidigt att prova på hur det hela fungerar innan jag bestämmer mig. Tack för svaret =)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Förutom att känna på några "live" innan du bestämmer dig skullejag rekommendera att träna på att knyta med en nalle eller liknande innan bebisen kommer. Det är visserligen en annan sak med en spädis, men man får ändå lite känsla för knytandet!

Lycka till! :tumup:
Av hansu80
Ah, låter smart. Hur fungerar det att prova sjalar när man är höggravid förresten? Ska ju föda i oktober och har inte riktigt insett det hela än *S*. Känns som om det är dags för mig att börja förbereda mig på en unge till nu =).
Användarens profilbild
Av June
Det funkar sadar. Jag provade med min ettaring nar jag var gravid forra sommaren och tyckte det var lite krangligt. Jag valde en lite stadigare trikasjal, MaM Eco, med hopp om att den skulle vara langre, men nar dottern var fem manader fick jag nog och bytte till vavd. Sa jag skulle nog ocksa rekommendera en sjaltraff eller nagon som saljer sjalar sa du far kanna pa nagra olika. Och anvand en docka eller det aldre syskonet om det inte ar for gammalt for att vilja baras. Titta garna pa saljes har pa SB sa kanske du hittar en begagnad och ingosad sjal eller lagg ut en kopesannons.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?