Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Jag tänkte som du och fegade med diskreta sjalar, ja det blev flera, en vinröd Babubundler och en Panama Hoppediz. och en blå Ringo.
Nu drömmer jag om den cerisa ringon istället och min absoluta drömsjal är en INKA stork, som jag tänkte köpa först men inte vågade....

Tror nog att man ska lita på sin första förälskelse. Tycker du att sjalen är fin och du kommer trivas i den så använder du ju den, det är ju det som är viktigast. Jag ångrar mig faktiskt att jag var så feeeeeg. :shock:

Och är det en stork INKA som du ska köpa och inte vill ha den sen så köper jag den gärna av dig! :wink:
Användarens profilbild
Av sillen
Nej, nej, nej - det är INTE dumt!

Själv harvar jag vanligtvis runt i blå-träsket (=div jeansblå nyanser på det mesta) uppblandat med lite piffigt brunt, grått och svart förståss. Men sen föll jag - TOTALT MOT MITT VANLIGA JAG - för en Didy i färgen Katja och jag ÄLSKAR den!

Den får mig och Pytte att stråla, den får oss på gott humör, jag känner mig som om karnevalen i Rio tillhör mig med!

Blir lika förvånad själv varje gång jag inser detta, men så är det!

Så våga testa - blir det mot förmodan helt fel kan du alltid sälja vidare och då slipper du undra!
Av Petra
Köp den och var stolt över att du bär ditt barn. Visa hela världen din guldklimp. :D :lol:
Användarens profilbild
Av sus
Det var någon klok människa här inne som för ett tag sen sa att man kan lika gärna ha en färgglad sjal för alla tittar i alla fall på en när man bär i sjal. Även om man har en diskret sjal så är det ju inte så diskret att gå omkring med ett extra huvud på kroppen.
Jag har en enfärgad blå stork och en svart Moby och längtar efter något mer färgglatt. Stork Inka skulle jag gärna ha, dne är färgglad, men passar ändå till allt.
Användarens profilbild
Av Anso
Köp du din fina sjal. Tänk på hur relativt kort tid i livet du kan bära ditt barn-klart att ni ska ha en fin sjal att vara stolt över. Man kan klä sig i mer neutrala kläder i övrigt istället.
Detta sagt av en riktig färgfegis(blått,blått och blått) - men den blir nog en röd så småningom...... :oops: )
Användarens profilbild
Av johanna
Jag tänkte som du ock köpte en Ellaroo LaRae, och den har faktiskt passat till allt och varit hur fin som helst. Nu har jag ju en blå Storkis också...och jag tycker den är trååååkig :(
Användarens profilbild
Av Louise
Om du spontant gillar den så kör på den! Jag är också en som som klär mig i den blå-grå-svarta skalan men jag har en färgstark vävd sjal som jag verkligen älskar. Jag blir glad varje gång jag ser den. Dessutom är det så praktiskt för det spelar ingen roll vad jag tar på mig, bara jag får på mig sjalen så känner jag mig direkt uppiffad och mycket gladare. Dessutom brukar barn älskar färglada sjalar.
Av Alexandra
Klär man sig mycket i enfärgat är en färgglad sjal jättesnyggt! :D
Användarens profilbild
Av marcy
Ja köp en färgglad!!! Ångrar så mycket att jag inte valde en Nairobi istället för min snygga (men tråkiga) Moskau. (Hoppediz)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?