Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av thulo
Nån som vet nåt ställe som hyr ut Manduca? Ända stället jag hittat är varanära.se men dom har inga inne.
Av sjaltokan
Du kan inte låna en av någon då om det bara är en kortare tid?
Av thulo
[quote="thowida"]Du kan inte låna en av någon då om det bara är en kortare tid?[/quote]

ingen jag känner använder. Jag vill testa och se om den passar mig. Har en Patapum Toddler nu och jag kommer inte överens med den extra remmen på den. Och så funderar vi på att skaffa ett barn till.
Av Lenaskeå
thulo skrev:
thowida skrev:Du kan inte låna en av någon då om det bara är en kortare tid?
ingen jag känner använder. Jag vill testa och se om den passar mig. Har en Patapum Toddler nu och jag kommer inte överens med den extra remmen på den. Och så funderar vi på att skaffa ett barn till.
Kan du skriva var du bor? isåfall är det kanske någon i närheten som du kan få prova?
Av thulo
[quote="Lenaskeå"][quote="thulo"][quote="thowida"]Du kan inte låna en av någon då om det bara är en kortare tid?[/quote]

ingen jag känner använder. Jag vill testa och se om den passar mig. Har en Patapum Toddler nu och jag kommer inte överens med den extra remmen på den. Och så funderar vi på att skaffa ett barn till.[/quote]

Kan du skriva var du bor? isåfall är det kanske någon i närheten som du kan få prova?[/quote]

ca en mil söder om Tierp
Av thulo
Hittade en jämförelse på www.knyt-an.se och då verkar toddlern och manducan likvärdiga där barnet sitter och eftersom min "lille" kille väger 16,5 kg men bara är två år och inte alltid orkar gå så låter ju Manucan bättre eftersom vi knske ska skaffa en liten till.
Av sjaltokan
Men i och runt Uppsala finns ju massa sjalbarnsmänniskor.. :siishah:

Och någon med en manduca borde väl finnas i Gävle? :hmm:
Av thulo
[quote="mia82"]Jag har tyvärr ingen Manduca, men en ergo som du kan få prova om du vill.[/quote]
tack det var snällt, fast igår så beställde jag en ny :D kunde inte låta bli.
Användarens profilbild
Av mia82
thulo skrev:
mia82 skrev:Jag har tyvärr ingen Manduca, men en ergo som du kan få prova om du vill.
Okej. Jag känner igen det där med att inte kunna låta bli. :lol: Får man fråga var du bor mer exakt? Själv bor jag i Tobo, så vi borde ju bo ganska nära varandra.
Av thulo
[quote="mia82"][quote="thulo"][quote="mia82"]Jag har tyvärr ingen Manduca, men en ergo som du kan få prova om du vill.[/quote]
tack det var snällt, fast igår så beställde jag en ny :D kunde inte låta bli.[/quote]

Okej. Jag känner igen det där med att inte kunna låta bli. :lol: Får man fråga var du bor mer exakt? Själv bor jag i Tobo, så vi borde ju bo ganska nära varandra.[/quote]

strax utanför ullfors :tumup:
Användarens profilbild
Av mia82
thulo skrev:
mia82 skrev:
thulo skrev:
mia82 skrev:Jag har tyvärr ingen Manduca, men en ergo som du kan få prova om du vill.
Okej. Jag känner igen det där med att inte kunna låta bli. :lol: Får man fråga var du bor mer exakt? Själv bor jag i Tobo, så vi borde ju bo ganska nära varandra.
Ligger det i närheten av Tierps brukshundsklubb?
Av thulo
[quote="mia82"][quote="thulo"][quote="mia82"][quote="thulo"][quote="mia82"]Jag har tyvärr ingen Manduca, men en ergo som du kan få prova om du vill.[/quote]
tack det var snällt, fast igår så beställde jag en ny :D kunde inte låta bli.[/quote]

Okej. Jag känner igen det där med att inte kunna låta bli. :lol: Får man fråga var du bor mer exakt? Själv bor jag i Tobo, så vi borde ju bo ganska nära varandra.[/quote]

strax utanför ullfors :tumup:[/quote]

Ligger det i närheten av Tierps brukshundsklubb?[/quote]
ja inte långt ifrån alls :mrgreen: bara nån kilometer
Användarens profilbild
Av mia82
thulo skrev:
mia82 skrev:
thulo skrev:
mia82 skrev:
thulo skrev:
Där var man ju en del innan man fick barn.. Och mer ska det bli nu när jag börjat få lite ordning på bärandet. :tumup:
Av thulo
mia82 skrev:
thulo skrev:
mia82 skrev:
thulo skrev:
mia82 skrev:
thulo skrev:
Där var man ju en del innan man fick barn.. Och mer ska det bli nu när jag börjat få lite ordning på bärandet. :tumup:

har du för hund då? och hur gammalt är barnet?
vi har en gammal Dalmatiner som numera trivs bäst hemma på gården :) och min yngsta är 2 år
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?