Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Funderar pa att salja min Beco Butterfly II och istallet kopa en Angelpack XL. Ska jag det, ni som har testat bada, vilken ar skonast och vilka likheter/skillnader finns det? Passar bada bade stora och sma barn, har en nio manaders som jag ofta bar och en tvaaring som jag bar ibland. Eller ska jag testa en helt annan sele alt MT? Kanner att jag inte ar helt nojd med min Beco och inte heller med min Ergo.
June skrev:Funderar pa att salja min Beco Butterfly II och istallet kopa en Angelpack XL. Ska jag det, ni som har testat bada, vilken ar skonast och vilka likheter/skillnader finns det? Passar bada bade stora och sma barn, har en nio manaders som jag ofta bar och en tvaaring som jag bar ibland. Eller ska jag testa en helt annan sele alt MT? Kanner att jag inte ar helt nojd med min Beco och inte heller med min Ergo.
Andrade rubriken da jag efter att ha surfat runt lite nu tittat pa en BB-tai. Ar ju snart host och sedan kommer vintern. Vad passar bast att bara i vintertid, sjal, sele, MT?
June skrev:
June skrev:Funderar pa att salja min Beco Butterfly II och istallet kopa en Angelpack XL. Ska jag det, ni som har testat bada, vilken ar skonast och vilka likheter/skillnader finns det? Passar bada bade stora och sma barn, har en nio manaders som jag ofta bar och en tvaaring som jag bar ibland. Eller ska jag testa en helt annan sele alt MT? Kanner att jag inte ar helt nojd med min Beco och inte heller med min Ergo.
Andrade rubriken da jag efter att ha surfat runt lite nu tittat pa en BB-tai. Ar ju snart host och sedan kommer vintern. Vad passar bast att bara i vintertid, sjal, sele, MT?
Bär jag ovanpå jacka så tycker jag MT eller sjal är skönast, det känns knöligare med selen.
har man bärjacka så kanske det inte spelar så stor roll...
LillGrodan skrev:
June skrev:
Bär jag ovanpå jacka så tycker jag MT eller sjal är skönast, det känns knöligare med selen.
Jag har alltid trott att sele vara att foredra om man ska bara utanpa kladerna. Blir det inte halt med sjal kombinerat med vinterjacka pa mig och overall pa barnet? Kan ju inte riktigt testa det da det fortfarande ar ganska varmt ute, minstingen skulle nog protestera om jag satter pa sa mycket klader nu. Barjacka ager jag inte, men jag har barskydd och barvast som jag visserligen vill salja, men ingen har ju nappat an sa lange.
LillGrodan skrev:
June skrev:
Här håller jag med ovanstårnde talare! Mt:n är nog smidigast tror jag på vintern.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?