Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av loluna
Är det bra med bärskydd? Bekvämt för barnet/ bäraren? Hur mkt skyddar det egentligen? tacksam för svar...
Användarens profilbild
Av melon
Jag har använt mitt nu i ett par månader och jag är jättenöjd! Jag tycker det är bra att alla oavsett storlek kan använda det, lätt att sätta på/ta av, bra med ficka på, ja jag kan inte komma på något dåligt faktiskt... :roll:

Jag har köpt vanthållare som sitter på fickan så jag slipper hålla i jackan när det blåser. Jag har fleece-tosse-stövlar och en vindtät mössa på Siri under bärskyddet, och det har räckt ner till -10, kallare har jag inte varit ute i. :D Fast jag kanske ska tillägga att Siri är väldigt varm av sig, men skulle jag ta henne i Ergon skulle jag nog ta på ett extra lager, sjalen känns ju lite varmare/skyddande...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag gillar det :D . kanske tycker jag att det kunde varit lite tjockare fleece (mam bärskydd alltså), men det skyddar bra mot vind och det gillar jag. det är lätt att stoppa in fötterna eftersom man kan dra åt med dragsko nere. sen så täcker det tillräckligt på sidorna tycker jag, jag kan till och med ha ergo med ergoryggsäck på på magen utan att det glipar.

det är bekvämt (man tänker inte så mycket på det alltså), men lite meckigt kanske att ta av och på. fast det är absolut värt att skaffa om man inte känner att man har råd med en bärjacka!
Av Aelia
Jag kör med min mans jacka som bärjack *L* Fin å varm :lol:
Av Signatur
Inte alls nöjd med mitt. Vi blev aldrig kompisar bärskyddet och jag . Tyckte det var bökigt att sätta på, sonen blev supervarm medan vi krånglade och det satt inte åt tillräckligt upptill (så det "läckte" in kalluft och sonen blev kall). Tycker det är mycket smidigare med overall. (Men jag har en ERGO, ingen sjal, det är kanske bättre med sjal).
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tycker att bärskyddet är kanon!
Har bara haft en polokrage å extra varma tossor på under bärskyddet. Ja å så dom vanliga kläderna. Å han har hållt värmen. Även om det varit riktigt kallt ute.
Men nu väntar jag hem en bärjacka å då antar jag att bärskyddet inte kommer användas lika flitigt.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tyckte att det var krångligt att knyta det. passar inte så bra till shopping.. Jag gillar min bärjacka!
Användarens profilbild
Av Lingling
Maken älskar det säger att det håller Lillans händer och fötter varma, jag har inte hunnit prova det så mkt än.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?