[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7413809
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Connecta? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Jag gillar connectan oftast! Den passar nog bättre för större barn än för min lilla tös. 6 åringen är det helt ok att bära i den, men Linnea drunknar lite i den och blir arg för att hon inte ser över kanten ordentligt. Jag har inte avbärarbältet och har inte hunnit läsa om det men det är ok att bära stora barn utan det... Den är 33 cm i sittdelen och 53 cm hög i ryggen (med midjebältet).
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag har en Connecta och älskar den! :loving: Kerstin väger drygt 9kg och jag känner inte att jag har något behov alls av avbärarbälte, men det varierar ju från person till person.
Av Blossom
Diesel skrev:Jag har en Connecta och älskar den! :loving: Kerstin väger drygt 9kg och jag känner inte att jag har något behov alls av avbärarbälte, men det varierar ju från person till person.
Håller med. Elise vager strax över 10kg och jag tycker inte heller att avbararbaltet behövs.
Jag trodde att det skulle kannas obehagligt utan det innan jag fick hem den men det har det faktiskt inte alls gjort! :tumup:
Användarens profilbild
Av Annika E
Nån som vill fota sin Connecta så man ser hur den ser ut? Alltså ingen bärbild, bara selen.
Av Blossom
Annika E skrev:Nån som vill fota sin Connecta så man ser hur den ser ut? Alltså ingen bärbild, bara selen.
Sjalvklart! Jag fixar bilder nar vi atit. Har bara denna an så lange...
Bild
Användarens profilbild
Av Annika E
Chily skrev:
Annika E skrev:Nån som vill fota sin Connecta så man ser hur den ser ut? Alltså ingen bärbild, bara selen.
Sjalvklart! Jag fixar bilder nar vi atit. Har bara denna an så lange...
Bild
Hmmm.... :hmm: Så det är bara vanliga remmar i midjan? Inget vadderat?
Användarens profilbild
Av Diesel
Japp, det är bara vanliga remmar. Jag trodde att det skulle kunna bli obekvämt när Kerstin blev större - men jag upplever inte någon skillnad när jag bär i Connectan jämfört med Becon konstigt nog. :roll:
Av Blossom
Datorn strular lite så jag har inte kunnat fixa fler bilder, eller det racker kanske med den jag lade in innan?
Användarens profilbild
Av Annika E
Chily skrev:Datorn strular lite så jag har inte kunnat fixa fler bilder, eller det racker kanske med den jag lade in innan?
Jag blir glad om jag får se en till bild, så man ser tydligare hur den ser ut. :)
Användarens profilbild
Av Annika E
Chily skrev:Har ser man ganska hyffsat hur den ser ut.
Bild
Där syntes det bra! Tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?