Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SummerMoon
Jag behöver en ny sjal till min bebis, som börjar bli rätt tung att bära runt på (9mån, 9½ kg). När han var mindre bar jag i en Moby wrap, men det funkar inte så bra längre. Dels är det lite tyngre, och dels är den för varm nu. Och dels är han inte helt överförtjust i att bäras hela tiden. Så jag vill bara ha en sjal att komplettera vagnen med helt enkelt. Och då känns ringsjal som ett bra alternativ? Jag bär ofta bebis och grejer upp och ner (vi bor på 3:e våningen) och det är tungt. :? Och han är tung att bära omkring på här hemma. Jag har också en ERGO, men den sitter inte så bra just nu... :oops: Jag har kollat lite på Looma ringo - är det en bra ringsjal?
Användarens profilbild
Av snisk
Jag fick inte alls till det med Ringo - så mitt tips är att du försöker prova en innan du köper.
Av SummerMoon
På vilket sätt fick du inte till den?
Av SummerMoon
Vad menas med vikningar? :oops: Jag är nybörjare på sjalar. :mrgreen:
Av Aelia
SummerMoon skrev:Vad menas med vikningar? :oops: Jag är nybörjare på sjalar. :mrgreen:
Alltså där man viker runt ringar :tumup:
Användarens profilbild
Av snisk
SummerMoon skrev:På vilket sätt fick du inte till den?
Jag tyckte ringarna hamnade fel och liksom tryckte på nyckelbenet och så blev det ingen avlastning utan bara jättetungt på ena axeln. Men jag hade säkert fel teknik... :roll:
Av Aelia
snisk skrev:
Jag tyckte ringarna hamnade fel och liksom tryckte på nyckelbenet och så blev det ingen avlastning utan bara jättetungt på ena axeln. Men jag hade säkert fel teknik... :roll:
Kan inte du gå på sjalträff och be om hjälp :tumup:
Användarens profilbild
Av snisk
Aelia skrev:
snisk skrev:
Hade jag kunnat... fast nu har jag bytt bort Ringo mot en ryggbärarsjal - och det funkar finfint :D
Av Aelia
snisk skrev:
Aelia skrev:
snisk skrev:
Hade jag kunnat... fast nu har jag bytt bort Ringo mot en ryggbärarsjal - och det funkar finfint :D
:tumup:
Användarens profilbild
Av frida
Jag gillar Ringo :D De blir mjukare ju mer man använder dem så köp gärna en begagnad och prova med.
Vikningen tyget gör runt ringarna är en smaksak. Jag tycker "utan vikning" (dvs tyget runt ringarna och sen en söm) blir för brett och åker in i halsen medan Ringovikningen ligger bra på axeln.
Det kan vara lite trixigt i början innan man får till ringsjalen men sen är det värt all möda, så otroligt smidigt i alla möjliga situationer.
Klart du ska ha en Ringo! (eller nån annan du tycker är snygg :) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?