Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
Häftigt att få se den "live"! Jag har bara sett såna på bild förut och då är det svårt att förstå hur den funkar. Det är en inuitjacka (eskimåjacka), den stora luvan är till för att skydda barnet när det är dåligt väder ute på isen. Den ser jättemysig ut tycker jag men lite overkill för de ganska få veckor det är tillräckligt kallt här :wink: :lol: . Hade jag bott i Korpilombolo hade jag velat ha en sån :love:
Av Jinxan
Liten vus skrev:Häftigt att få se den "live"! Jag har bara sett såna på bild förut och då är det svårt att förstå hur den funkar. Det är en inuitjacka (eskimåjacka), den stora luvan är till för att skydda barnet när det är dåligt väder ute på isen. Den ser jättemysig ut tycker jag men lite overkill för de ganska få veckor det är tillräckligt kallt här :wink: :lol: . Hade jag bott i Korpilombolo hade jag velat ha en sån :love:
Fast jag är då och då i Korpis, och jag tycker inte att man behöver en så tjock jacka :lol: Eller jo, ibland kanske :hmm:
Av Enid
JinxLinda skrev:
Liten vus skrev:Häftigt att få se den "live"! Jag har bara sett såna på bild förut och då är det svårt att förstå hur den funkar. Det är en inuitjacka (eskimåjacka), den stora luvan är till för att skydda barnet när det är dåligt väder ute på isen. Den ser jättemysig ut tycker jag men lite overkill för de ganska få veckor det är tillräckligt kallt här :wink: :lol: . Hade jag bott i Korpilombolo hade jag velat ha en sån :love:
Fast jag är då och då i Korpis, och jag tycker inte att man behöver en så tjock jacka :lol: Eller jo, ibland kanske :hmm:
Oj :shock: :lol: gör du? Seriöst? Jag brukade åka dit och hälsa på en kompis under några år när hon bodde där och vi tyckte det var fasligt kallt, men så är vi ju båda söderlänningar från början. Eller så var det kanske ovanligt kalla vintrar :hmm: för flera dagar varje vinterbesök fick vi stanna hemma för det var för kallt för minstingen att gå ut i 45 minusgrader.
Av Jinxan
Liten vus skrev:
JinxLinda skrev:
Oj :shock: :lol: gör du? Seriöst? Jag brukade åka dit och hälsa på en kompis under några år när hon bodde där och vi tyckte det var fasligt kallt, men så är vi ju båda söderlänningar från början. Eller så var det kanske ovanligt kalla vintrar :hmm: för flera dagar varje vinterbesök fick vi stanna hemma för det var för kallt för minstingen att gå ut i 45 minusgrader.
Jag föredrar deras vintrar framför dom som är här nere ;) Här är det så fuktig under vinter och där uppe är det torrare. Klart man behöver en bra vinterjacka och inte en 100kronors jacka från någon billig affär.
När det är en 40-50 minus hade jag nog inte gått ut med min bebis ens i en inuitjacka. Den kan nog vara praktiskt där uppe, men en vanlig rejäl vinterjacka har jag alltid tyckt duger fint :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?