Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Hej!
Så vitt jag vet har Sakara fyra band varav du fäster två av dem med kardborrband i midjan och knyter två över axlarna och sedan under barnet. Lifter har bara två band och två öglor som hamnar vid din midja, där du stoppar in banden och sedan knyter. Sakara har nog också huvudstöd för små barn. Vet inte om Lifterns axelband är bredare? Men jag är egentligen inte rätt person att svara för jag har aldrig sett en Sakara IRL.
/Anna
www.smaknyten.se
Användarens profilbild
Av Helena
Sakarans midjeband som fästs med kardborreband fyller inte så stor funktion tycker jag. Man fäster det runt midjan och har det lite som säkerhet när man drar upp barnet på ryggen, men det är så smalt att det inte ger något vidare stöd för korsryggen.

Lifter ska man tydligen kunna använda på höften, det kan man inte med Sakaran. Jag har aldrig provat en Lifter, så jag kan inte jämföra dem.

Huvudstödet på Sakaran är jätte bra, man får lätt upp det själv och det skyddar mot vind och sol, ifall man är ute och barnet somnar. Men annars gillar jag inte Sakaran något vidare, det blir snabbt rätt tungt att bära i den tycker jag, eftersom den inte har något avbärarbälte som en Ergo och Sutemi. Barnet sitter däremot bra i Sakaran, som i en sjal, fast man får inte samma avlastning tycker jag, för det blir inte samma sköna fördelning av vikten som med en sjal.
Av Lilla My
Tack för era svar. Ja då är jag lite klokare i alla fall när det gäller fyrkantsjalar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?