Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vad tror ni den kommer att kosta? :mums: gillar he-färgen! men silke? blir det inte halkigt? så man får knyta om? men säkert tunnt och svalt? Hur långa görs de? Om man vill ha 5m+?
Användarens profilbild
Av katha
Emmamedhunden skrev:Vad tror ni den kommer att kosta? :mums: gillar he-färgen! men silke? blir det inte halkigt? så man får knyta om? men säkert tunnt och svalt? Hur långa görs de? Om man vill ha 5m+?
Detta är en fråga för Scharlott!
Men tror du inte att det är samma längder som jade och zara?
Det kan ju inte vara så stor skillnad mellan caelum och en silkeindio och indion är ju inte särskilt halkig..

Vad kostar en vanlig? 1020? Kanske några hundralappar till? (vild gissning)
Av sjaltokan
Silkesindion kostar ju nästan 1600 ny i den längsta längden så jag skulle tro runt där. Och nej jag tror inte den är speciellt hal, det är ju bara 30% silke..
Användarens profilbild
Av Scharlott
legenden29 skrev:Tassar in här om Scharlott hittar på att svara om vad den kan tänkas kosta.....
Emmamedhunden skrev:Vad tror ni den kommer att kosta? :mums: gillar he-färgen! men silke? blir det inte halkigt? så man får knyta om? men säkert tunnt och svalt? Hur långa görs de? Om man vill ha 5m+?
Priset för Caelum är i skrivande stund inte bestämt. Lovar återkomma med det så snart jag fått prisuppgifter från tillverkaren.
Nej, det blir inte "halkigt" med silke :wink: Caelum är en sjal i 30% silke och 70%. Silke/bomullsmixen gör sjalen tunn, sval och mjuk.
Jag gissar Caelum kommer i samma längder som Zara, Jade och Karma - 3,7 m, 4,2 m, 4,7 m och 5,2 m. Återkommer så snart jag fått mer info från tillverkaren och vet mera 8)
Användarens profilbild
Av katha
Scharlott skrev:
legenden29 skrev:Tassar in här om Scharlott hittar på att svara om vad den kan tänkas kosta.....
Priset för Caelum är i skrivande stund inte bestämt. Lovar återkomma med det så snart jag fått prisuppgifter från tillverkaren.
Nej, det blir inte "halkigt" med silke :wink: Caelum är en sjal i 30% silke och 70%. Silke/bomullsmixen gör sjalen tunn, sval och mjuk.
Jag gissar Caelum kommer i samma längder som Zara, Jade och Karma - 3,7 m, 4,2 m, 4,7 m och 5,2 m. Återkommer så snart jag fått mer info från tillverkaren och vet mera 8)
Hur mycket försenat är leveranserna? :hmm:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Hmm nu vill man ju ha ännu mer... det är bara det där med priset... :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?