Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Maken gillar inte sjal och eftersom jag sålde BB efter Vidar :twisted: så har vi inget sele att bära nyfödd i. Så vad ska vi köpa för sele till C så han kan få bära på en nyfödd liten bebis.

Hur är ergos bebisinsats förresten?
Användarens profilbild
Av tweed
Suskiv skrev:Maken gillar inte sjal och eftersom jag sålde BB efter Vidar :twisted: så har vi inget sele att bära nyfödd i. Så vad ska vi köpa för sele till C så han kan få bära på en nyfödd liten bebis.

Hur är ergos bebisinsats förresten?
Om du saknar BBn så har jag en liggande som du kan få mot porto :rofl:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker att Butterflyen verkar bra. Jag gillar den inte till Agnes nu, men jag tror att den kan funka till en bäbis på magen. Det är väl det där med innerskiktet och amning, men det är ju kanske inte så stort problem för din man :lol:
Manducan verkar också bra tycker jag.
Användarens profilbild
Av Suskiv
kvarnvik skrev:Om du saknar BBn så har jag en liggande som du kan få mot porto :rofl:
Nej, tack. Så glad att jag lyckade få den gamla såld (och gå med vinst).
Knyttet & K skrev:Jag tycker att Butterflyen verkar bra. Jag gillar den inte till Agnes nu, men jag tror att den kan funka till en bäbis på magen. Det är väl det där med innerskiktet och amning, men det är ju kanske inte så stort problem för din man :lol:
Manducan verkar också bra tycker jag.
melon skrev:Min syster verkar nöjd med sin beco butterfly. Och sen har jag sytt en bebisMT som de använder mer :heart: Magnus bar Dante i en likadan, han gillade den mycket.
Beco Bytterfly, Bebis MT, Manduca :notes:

Nån som sitter extra bar på en mager pinne till karl?
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har provat ergo med insats, manduca och Beco Butterfly och jag säger... trikåsjal :loving:
Var inte nöjd med nån av dem, men om jag måste välja är det nog Butterflyen ändå.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jemmah skrev:Jag har provat ergo med insats, manduca och Beco Butterfly och jag säger... trikåsjal :loving:
Var inte nöjd med nån av dem, men om jag måste välja är det nog Butterflyen ändå.
Jag gillar också trikåsjal bäst. :loving:
Användarens profilbild
Av emellen
Jag bar nyfödd i Manducan och det funkade väldigt bra! Butterflyen funkar säkert också bra eftersom han ju inte ska amma i den... :wink: Fördelen med Manducan är att ryggen på den i maxläget blir väldigt hög och stödjande för litet bebishuvud! :heart:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Bubbi skrev:Annars finns beco obi
Eller en sådan färdigknuten trikåsjal som man bara trär på sig som en tröja
:hmm: Måste ha missat nått. jag har verkligen ingen koll på sjalar längre
Av Ponyo
Suskiv skrev:
Bubbi skrev:Annars finns beco obi
Eller en sådan färdigknuten trikåsjal som man bara trär på sig som en tröja
:hmm: Måste ha missat nått. jag har verkligen ingen koll på sjalar längre
Googla beco obi, eller kolla på tiny tots blogg.
Jag kan inte länka från telefonen. (än)
Användarens profilbild
Av ericah
Jag tyckte det funkade rätt bra att bära liten (M var runt en månad) som groda i ergon utan insats. Sen bar jag mycket i ringsjalen - japanskt.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?