Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av willywonka
Jag har just köpt en, vad jag trodde var en LX, men som jag nu tror är en Eco. Den har alltså inte löstagbart huvudstöd, utan ett som sitter fast.

Vilken är bäst?

Ska jag orka returnera selen för att få den med löstagbart huvudstöd? Eller är den bra ändå?

Den är iaf grymt snygg :loving:
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja om den inte har löstagbart huvudstöd så är det en eco. jag har provat båda och tycker personligen att lx är mycket bättre (såpass mycket att jag valt att inte ens ta in eco i sortimentet). eco saknar den höga rygg som lx har, vilket jag tycker är en av angelpack lx:s stora fördelar. eco är också i första hand avsedd att användas med korsade remmar, och därför sitter inte bröstbandet fast på axelbanden utan ramlar av när man knäpper upp det. plus att jag gillar att kunna ta av huvan.

men självklart handlar detta helt om tycke och smak. om man gillar en lite lägre sele, inte känner att man behöver ta av huvan och brukar korsa axelbanden så kanske eco till och med är bättre än lx.
Användarens profilbild
Av willywonka
Tack tack! Det var som jag misstänkte alltså, jag ville ju ha den höga ryggen och är inte speciellt intresserad av att bära på mage, ska ju bära min 2-åring i den... På kvittot står det att jag har beställt en LX, så jag får nog ta och skicka tillbaka den, jag som var så glad för att den kommit :cry: Får mysa med pyttebebben i Mtn istället :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?