Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Grönöga
I min tämligen nystartade sjal och sel garderob finns endast ett trikåhemmabygge kvar ifrån storebror, en hoppediz santiago och patapum toddler. Har tänkt mig att det snarast kommer att vandra in en ringsjal och senare till hösten någon sorts sele när lillebror växt till sig.
Men vad ska vi bära i nu när det börjar bli så varmt?! Både hemmabygget och hoppen är alldeles för tjocka!

Vilken sjal skulle ni rekommendera nu i sommar? En tunn en i en snygg färg är mitt enda önskemål just nu..

Hittar gärna den begagnad här på sjalbarn då ekonomin inte direkt är strålande.. :oops:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Mimmis krinklade, WBB (wrapsody bali breeze) och gauze (kallas ofta gås) är tunna luftiga sjalar, lite mer stadga finns i supertunna hoppen och didymos rosalie.
Ellevill Zara, didymos wellen och easycare är rätt tunna och funkar bra på sommaren tycker jag :)
Användarens profilbild
Av Grönöga
zero.sara skrev:Mimmis krinklade, WBB (wrapsody bali breeze) och gauze (kallas ofta gås) är tunna luftiga sjalar, lite mer stadga finns i supertunna hoppen och didymos rosalie.
Ellevill Zara, didymos wellen och easycare är rätt tunna och funkar bra på sommaren tycker jag :)
Tackar! Då är ju bara frågan vilken man ska välja..
Av Lenaskeå
jag har en Vatanai som jag tror blir sommarens sjal nr 1! :heart: Den är tunn, snygg & lättknuten.
Användarens profilbild
Av Grönöga
Vatanai? Inget namn jag alls känner igen, vad kul!, vart säljs dom på nätet?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Grönöga skrev:
zero.sara skrev:Mimmis krinklade, WBB (wrapsody bali breeze) och gauze (kallas ofta gås) är tunna luftiga sjalar, lite mer stadga finns i supertunna hoppen och didymos rosalie.
Det är den stora frågan :tumup:
Användarens profilbild
Av katha
I Norge förespår man att didymos Rosalie kommer bli sommarens stora bärhit. Den väger betydligt mycket mindre än vanlig didymos, alltså den är MYCKET tunnare. Den håller jag på å kikar på... :) Någon som haft den som vet hur den är? :hmm: :mums:
Användarens profilbild
Av Grönöga
zero.sara skrev:
Grönöga skrev:
Eller ifall det blir flera :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Grönöga skrev:
zero.sara skrev:
Grönöga skrev:
:vågen: Flera funkar nog bäst 8) Och det är ju så roligt att ha lite att välja på :tumup:
Användarens profilbild
Av Grönöga
zero.sara skrev:
Grönöga skrev:
zero.sara skrev:
Grönöga skrev:
:vågen: Flera funkar nog bäst 8) Och det är ju så roligt att ha lite att välja på :tumup:
:mrgreen: aj då, nu har jag fastnat i sjalfällan...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Grönöga skrev:
:mrgreen: aj då, nu har jag fastnat i sjalfällan...
Välkommen till klubben :heart: 8)
Användarens profilbild
Av CasaMia
Grönöga skrev:Vatanai? Inget namn jag alls känner igen, vad kul!, vart säljs dom på nätet?
Jag undrar oxå - vem säljer Vatanai Sverige?
Användarens profilbild
Av katha
CasaMia skrev:
Grönöga skrev:Vatanai? Inget namn jag alls känner igen, vad kul!, vart säljs dom på nätet?
Jag undrar oxå - vem säljer Vatanai Sverige?
Ingen. Man måste väl beställa från Finland väl? :hmm:
Användarens profilbild
Av CasaMia
Finland? Kan inte finska - och mamma kan inte bärsjalar :wink:
Av sjaltokan
katha skrev:I Norge förespår man att didymos Rosalie kommer bli sommarens stora bärhit. Den väger betydligt mycket mindre än vanlig didymos, alltså den är MYCKET tunnare. Den håller jag på å kikar på... :) Någon som haft den som vet hur den är? :hmm: :mums:
Ja det finns en rosalie här på sjalbarn norkmedoo har en..
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4&t=126855 en bit ner på första sidan
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?