Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Vilken är bäst motivera ditt svar.. :tumup:

Någon som inte är bra?
Senast redigerad av sjaltokan den mån maj 04, 2009 16:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
En mt sydd av en vävd sjal i Knyttets beskrivning är gudomlig på magen. :love: På ryggen är den bra, men inte riktigt lika bra. Där föredrar jag sele, det beror nog på att jag inte får axelbandel lika sköna fram när jag bär på rygg. Eller jo, det går om man korsar över brösten, men det ser fånigt ut med mina bröst. :roll: :lol:
Av Lenaskeå
Jag tycker bäst om Eden MT, dom är stagiga & man behöver sällan knyta efter. Mjuka, & jättefina! :heart:
Har inte provat en knyttet MT, skulle vilja göra det..
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja, motivera också,ja.. På magen med breda axelband blir som en långsjal, samma sjalkänsla liksom, men nästan ännu bekvämare över axlarna än en långsjal som kan knöla sig lite om man har bråttom.
På ryggen är det viktigt med en stadig MT, men inte lika viktigt med utbredbara axelband, de kan snarast vara ivägen..
Av sjaltokan
kajsa kavat skrev:MT med breda axelband sydd av en långsjal på magen; på ryggen en Colibri eller kleinsmekker :loving:
Colibri tillverkas inte längre och kleinsmekker var dyrt.
Men du tycker att vadderade axelband är bättre på ryggen? :hmm:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
thowida skrev:
kajsa kavat skrev:MT med breda axelband sydd av en långsjal på magen; på ryggen en Colibri eller kleinsmekker :loving:
Ja, det tycker jag, de breda blir lite ivägen då.
Användarens profilbild
Av Isanna
kajsa kavat skrev:
thowida skrev:
Ja, det tycker jag, de breda blir lite ivägen då.
Håller med Kajsa, utbredbara axelband när man bär på ryggen är bara onödigt meckigt.
Användarens profilbild
Av Panakeia
thowida skrev::roll:

Så nu ska jag kika efter vadderade axelband då menar ni.. Hur långa måste de vara för en xl-are?
ja, jag håller med de andra i den frågan!

för ryggbärande räcker tycker jag runt 180. jag är också strl xl
Av Abunai
Jag gillar inget annat än utbredbara band på MT, varesig jag bär fram eller bak. Jag har två hemmasydda, varav en är sydd av Knyttet, men inte av en sjal. Bred sittyta tycker jag är viktigt för äldre barn samt vaddering i midjebandet för sin egen skull. Har provat många olika, men bara den här utformingen tycker jag om.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?