Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Wilma70
Hej!
Vi ska snart åka till Kreta på semester med vår 2,5-åring. Funderar på om man skulle införskaffa någon ergonomisk sele (har kikat lite på Manducan t ex) för att slippa begränsa sig till vägar där vagn funkar. Hon är inte van att sitta i sele sedan tidigare, men tycker mycket om att bli buren. Vad tror ni om den idéen? Erfarnheter av att introducera sele till äldre barn? Och en inte direkt oviktig fråga - vilken sele bör jag välja (jag är 170cm lång, normalbyggd, min man är 185cm lång och normalbyggd).
Alla tips mottages med tacksamhet!
Användarens profilbild
Av Summer
Jag skulle nog kika på dom med högst rygg, tex en AngelPack. Skulle hoppa över Beco Butterfly eftersom det är lite trassligt att få ned barnet och är det inte vant tror jag inte att det vill i riktigt...

Billigast är att köpa en begagnad.
Användarens profilbild
Av mimpen
Vi bär vår 2,5-åring i ergo och patapum toddler. Nu har vi just lånat ut vår toddler för en resa till Kreta. En 1,5-åring som ska få premiäråka då. Hon fick provåka häromdagen och var jättenöjd. De ser ju bra där uppifrån så jag tror nog det ska gå bra.

Vi ska snart till Turkiet och kommer inte att ta med någon vagn. Däremot två selar, en till varje unge. I värsta fall bär vi nämligen 4,5-åringen också om det behövs...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?