Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag kommer snart att behöva en ny jacka för jag ökar ständigt i vikt och får snart inte plats. Eftersom jag hoppas komma bära mycket när det är dags funderar jag på om det är idé att skaffa en bärjacka istället för en vanlig större jacka. Några tips på bra jackor? Det är så svårt att göra en bra föreställning av bärjackorna och recensionerna är ganska få på vissa. Vill gärna ha en allroundjacka som går både i sommar och höst/vinter. Det verkar finnas jackor med fleecefoder i, ett bra alternativ? Jackorna är ju så dyra så det är inte så bara att skaffa en direkt... Kanske skulle jag försöka sy en, men jag vet inte alls vilka funktioner jag behöver och projektet är rätt stort. Tacksam för tips!

Tycker förresten mamajacket är jättefin, men den är väl för varm på sommaren? Kommer behöva en sommarjacka...
Av legenden29
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 7&t=127056

Här finns en mamajacket i Large, om den skulle kunna passa. Jag har precis köpt en i medium o jag bara älskar min! Så mjuk ull, inte alls stickig, o kappan är tunnare så jag kan nog ha den ett tag in på våren, o på vintern har jag plats för en fleecejacka under. Rkommenderas! (När sommaren kommer så har du en snygg bomullsfilt som du draperar över dig o barnet istället under kyliga sommarkvällar, så kan du motivera ett köpa av denna! eller så kan du ha den här kappan kalla kvällar för det är bara naturmaterial så den andas fint)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
legenden29 skrev:http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 7&t=127056

Här finns en mamajacket i Large, om den skulle kunna passa. Jag har precis köpt en i medium o jag bara älskar min! Så mjuk ull, inte alls stickig, o kappan är tunnare så jag kan nog ha den ett tag in på våren, o på vintern har jag plats för en fleecejacka under. Rkommenderas! (När sommaren kommer så har du en snygg bomullsfilt som du draperar över dig o barnet istället under kyliga sommarkvällar, så kan du motivera ett köpa av denna! eller så kan du ha den här kappan kalla kvällar för det är bara naturmaterial så den andas fint)
Den är så snygg och läcker men jag kommer behöva något i sommar också och något mot väta. Skulle gärna skaffa en mamajacket, men undrar just hur jag ska bete mig när det blir blött och i sommar. Det kostar ju en del.
Av legenden29
Jaa, rejäl väta håller den inte mot, bara duggregn... Du får allt till att ullkura den i så fall (du använder väl tygblöjor/ullbyxor på barnet så du har vanan inne? :wink: )
Vad kan det tänkas finnas för bärjackor då?
Av eamane
Tassar. Min MamUpgrade börjar bli lite varm nu :roll: Funderar på att sy en likadan men tunnare men.......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?