Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amani
Jag har både en manduca och en angelpack lx. Jag gillar angelpacken då den känns "lättare "att bära med (axelbanden sitter skönare på mej osv) Men dottern är lite missnöjd när hon sitter i den och skruvar på sig-vilket hon inte gör i manducan. Det har (tror jag?) att göra med att angelpacken är högre och hon itne ser lika mycket. Hon är 1 år och runt 72 cm lång.....
Då undrar jag om ni som har angelpack har upplevt samma sak, kanske att jag borde spara den tills hon blir äldre och längre? Kanske den passar bättre till lite äldre barn?
Av sjaltokan
Sonen är ju en bit längre (nästan 80 cm) än din tös men han protesterar inte i AP. Men det är säkert som du säger att hon inte ser ut lika bra. Det gör ju att "vika in" selen ett varv i midjebältet om du vill ha den lägre.
Användarens profilbild
Av amani
thowida skrev:Sonen är ju en bit längre (nästan 80 cm) än din tös men han protesterar inte i AP. Men det är säkert som du säger att hon inte ser ut lika bra. Det gör ju att "vika in" selen ett varv i midjebältet om du vill ha den lägre.
ah det kan jag testa, och se om det blir bättre då, :tumup: för manducan älskade hon från första stund, kanske hon även märker att det är nåt som inte är likadant och behöver vänja sig, konstigt nog så somnar hon nästan direkt om jag skumpar runt med henne på magen i AP:n men då har hon väl inte lika stort behov av att se ut ;)
Användarens profilbild
Av annikar
Sixten har tidigare reagerat på samma sätt som ditt barn, varit lite missnöjd och tryckt huvudet utåt i AP:n. Men sista gångerna har det gått jättebra. Jag har inte tryckt ner honom så långt ner i selen utan det har varit lite tyg kvar under rumpan.

Jag tycker att ryggdelen blir FÖR kort om man viker bältet. Men man kan också rulla ihop en filt under rumpan så kommer barnet högre upp, det gjorde jag i början när S var mindre.
Användarens profilbild
Av amani
annikar skrev:Sixten har tidigare reagerat på samma sätt som ditt barn, varit lite missnöjd och tryckt huvudet utåt i AP:n. Men sista gångerna har det gått jättebra. Jag har inte tryckt ner honom så långt ner i selen utan det har varit lite tyg kvar under rumpan.

Jag tycker att ryggdelen blir FÖR kort om man viker bältet. Men man kan också rulla ihop en filt under rumpan så kommer barnet högre upp, det gjorde jag i början när S var mindre.
Hur gammal är sixten :) Jo det blev lite för kort men kan ju testa filt tricket med eller köra med manducan tills hon växer lite till
:tumup:
Användarens profilbild
Av amani
diddeldi skrev:om du sätter på huvan och viker ner den så blir selen lite lägre, har du provat det?
joo det hjälpte faktiskt lite (om jag gjiort likadant som du vilket jag tror :hmm: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?