Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
rödsammet skrev:Nån som vet hur denna ekologiska sjal från ellevill ser ut?
Såg en ellevill jade igår på sjalträff och blev kär... :love:

http://www.ellevill.mystore.no/ds_produ ... cts_id=141
Härligt att höra att du blev förtjust i Ellevill Jade på er sjalträff :D

Jag tänkte ta mig friheten att svara på din fråga om den ekologiska bärsjalen från Ellevill (även om jag anses partisk :wink: i och med att jag representerar Ellevill här i Sverige 8))

Karma är en ekologisk bärsjal vävd, våffelmönstrad (lite liknande exklusiva franska hotellhanddukar :wink: ). Kommer i den första kollektionen som limited edition, dvs ett mycket begränsat antal, i brunt med vävd vit skrift längs kanterna. Några foton på Karma finns i skrivande stund inte eftersom provsjalen ännu inte ankommit tillverkaren.
Användarens profilbild
Av storalillajag
oooooh, spännande! kanske skulle försöka förhandsboka en sån... drömmer... fast Milo knappt vill bli buren i skrivande stund! :whut:
Scharlott skrev:
rödsammet skrev:Nån som vet hur denna ekologiska sjal från ellevill ser ut?
Såg en ellevill jade igår på sjalträff och blev kär... :love:

http://www.ellevill.mystore.no/ds_produ ... cts_id=141
Härligt att höra att du blev förtjust i Ellevill Jade på er sjalträff :D

Jag tänkte ta mig friheten att svara på din fråga om den ekologiska bärsjalen från Ellevill (även om jag anses partisk :wink: i och med att jag representerar Ellevill här i Sverige 8))

Karma är en ekologisk bärsjal vävd, våffelmönstrad (lite liknande exklusiva franska hotellhanddukar :wink: ). Kommer i den första kollektionen som limited edition, dvs ett mycket begränsat antal, i brunt med vävd vit skrift längs kanterna. Några foton på Karma finns i skrivande stund inte eftersom provsjalen ännu inte ankommit tillverkaren.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?