Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kärstinwallo
Jag är på väg att köpa sele men vet inte vilken jag ska välja... Har hittils burit i trikåsjal och en del i babybjörn när jag velat ta på mig bärdonet snabbt. Nu är min tjej snart 8 månader och börjar bli för tung för BB'n.

Tycker att Patapum verkar smidig men såg igår här på sjalbarn att manducan både är en baby och en toddler i samma sele om jag förstod det rätt? Ergon verkar snarlik patapum men lite större? Becon är nog i dyraste laget för oss...Tycker överhuvudtaget att alla selar verkar ganska lika.

Så vad tycker ni? Vilken sele är smidigast och ger bäst avlastning? Funderar även på långsjal men vill nog börja med en bra sele.

Så tacksam för alla svar!!
Användarens profilbild
Av kärstinwallo
diddeldi skrev:mycket beror det på ens kroppsstorlek vilken som passar bäst :D . det är lite av en djungel att välja bärsele, kika gärna in här om du vill se lite jämförelser i storlek och funktioner: http://www.edenbaby.se/pages/valjasele.php

Kikade in där, fanns en hel del bra tips... känner mig dock fortfarande förvirrad. Edenbaby säljer inte Patapum, är det nån slags lågbudgetmärke och ingenting att satsa på?
Användarens profilbild
Av diddeldi
kärstinwallo skrev:
diddeldi skrev:mycket beror det på ens kroppsstorlek vilken som passar bäst :D . det är lite av en djungel att välja bärsele, kika gärna in här om du vill se lite jämförelser i storlek och funktioner: http://www.edenbaby.se/pages/valjasele.php

Kikade in där, fanns en hel del bra tips... känner mig dock fortfarande förvirrad. Edenbaby säljer inte Patapum, är det nån slags lågbudgetmärke och ingenting att satsa på?
nejdå det är inget fel på den, man kan inte ha allt i sortimentet bara :wink: . patapum är ungefär mittemellan ergo och action baby carrier i uppbyggnad, ganska avskalad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?