Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anpa
Finns så många! De allra läckraste är väl Kleinsmekker och Grisefanten. Allra bästa enl mig är Colibri, säljs inte längre nya, men finns begagnade. Tänk på att den skall vara tillräckligt stadig!
Lycka till!
Av catleya
Jag gillar min "bära nära" MT sydd efter tinaw:s mönster. :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag är ledsen, men det finns nog oändligt många svar på den här frågan :lol: . allt beror på vad som passar ens kropp bäst tycker jag. min favorit är eden sammetsmeitai, för den ligger perfekt på mina axlar.
Användarens profilbild
Av AnKa
anpa skrev:Finns så många! De allra läckraste är väl Kleinsmekker och Grisefanten. Allra bästa enl mig är Colibri, säljs inte längre nya, men finns begagnade. Tänk på att den skall vara tillräckligt stadig!
Lycka till!
Japp, de är ju drömmarna :loving: men ack så svåra att få tag på.
Användarens profilbild
Av AnKa
diddeldi skrev:jag är ledsen, men det finns nog oändligt många svar på den här frågan :lol: . allt beror på vad som passar ens kropp bäst tycker jag. min favorit är eden sammetsmeitai, för den ligger perfekt på mina axlar.
Ok, jag kan precisera mig. För mig är det bäst med breda axelband gärna ovadderade men det finns väl inte på någon köpeMT eller?
Och så vill jag ha ett bra huvudstöd som funkar att sätta på när barnet sitter på ryggen. Jag bär 10-månaders uteslutande på ryggen.
Användarens profilbild
Av diddeldi
AnKa skrev:
diddeldi skrev:jag är ledsen, men det finns nog oändligt många svar på den här frågan :lol: . allt beror på vad som passar ens kropp bäst tycker jag. min favorit är eden sammetsmeitai, för den ligger perfekt på mina axlar.
Ok, jag kan precisera mig. För mig är det bäst med breda axelband gärna ovadderade men det finns väl inte på någon köpeMT eller?
Och så vill jag ha ett bra huvudstöd som funkar att sätta på när barnet sitter på ryggen. Jag bär 10-månaders uteslutande på ryggen.
ok, men det beror på hur breda du menar. eden har så breda så att de täcker hela min axel, men utan att jag behöver vika. eller menar du lika breda som en långsjal typ?
Användarens profilbild
Av AnKa
diddeldi skrev:
AnKa skrev:
ok, men det beror på hur breda du menar. eden har så breda så att de täcker hela min axel, men utan att jag behöver vika. eller menar du lika breda som en långsjal typ?
Ja helst nästan lika breda som långsjal. Men hur tjocka är edens axelband då? Och hur funkar det över brösten? Korsar du banden? Huvudstöd har den inte va?
Användarens profilbild
Av diddeldi
AnKa skrev:
diddeldi skrev:
AnKa skrev:
Ja helst nästan lika breda som långsjal. Men hur tjocka är edens axelband då? Och hur funkar det över brösten? Korsar du banden? Huvudstöd har den inte va?
nä inget huvudstöd, men ganska hög så huvudet får lite stöd ändå. men jag bär mest på magen i mei tai faktiskt. på eden är axelbanden inte vadderade, de är två eller tre lager sammet tjocka har jag för mig.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
anpa skrev:Finns så många! De allra läckraste är väl Kleinsmekker och Grisefanten. Allra bästa enl mig är Colibri, säljs inte längre nya, men finns begagnade. Tänk på att den skall vara tillräckligt stadig!
Lycka till!
:iagree: :heart: colibri :heart:
Av Alyssa
Jag har just köpt en Maya Tai. Den har breda axelband, precis som en långsjal. Den har dock inget huvudstöd, men en hög kant som man kan vika ner när man inte behöver den. Men om det är den bästa MT:n vet jag inte ännu eftersom bebisen inte har kommit ännu och jag inte har hunnit testa den. Det var annars just det med utbredbara axelband som lockade mig. Och så är den ju snygg!
Användarens profilbild
Av AnKa
Alyssa skrev:Jag har just köpt en Maya Tai. Den har breda axelband, precis som en långsjal. Den har dock inget huvudstöd, men en hög kant som man kan vika ner när man inte behöver den. Men om det är den bästa MT:n vet jag inte ännu eftersom bebisen inte har kommit ännu och jag inte har hunnit testa den. Det var annars just det med utbredbara axelband som lockade mig. Och så är den ju snygg!
Jaaaa, jag har en vag aning om att det är en grymt snygg MT men vet inte mer. Var har du köpt den?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?