Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, det är varmt. Men å andra sidan så är sjalen i sig varm, det svarta gör nog bara lite till. Jag hade ju iofs en Moby och de är ju tjocka som de är. Om jag skulle bära en spädis på sommaren nu, så skulle jag köpa en Sino, de är de tunnaste (fortfarande, väl?).
Sanfora skrev:Ja, det är varmt. Men å andra sidan så är sjalen i sig varm, det svarta gör nog bara lite till. Jag hade ju iofs en Moby och de är ju tjocka som de är. Om jag skulle bära en spädis på sommaren nu, så skulle jag köpa en Sino, de är de tunnaste (fortfarande, väl?).
Tack för ditt svar, ja jag är inne på att köpa en Sino, valet står mellan kråkbär (svart) eller havsväv. men skulle helst vilja köpa en svart då jag tycker bäst om den färgen.
Jag hade en svart Moby till Alvin född 5 juli. Det var lite varmt, ja :-) fast jag hade inget att jämföra med så det kan ju ha varit mest sjalandet i sig.

Nu får jag en septemberbebis och gissar att det passar bättre med svart.

Men jag övergick helt till vävd långsjal istället när Alvin var 2 månader så du kanske också gjort det till sommaren?
Beckah82 skrev:Jag hade en svart Moby till Alvin född 5 juli. Det var lite varmt, ja :-) fast jag hade inget att jämföra med så det kan ju ha varit mest sjalandet i sig.

Men jag övergick helt till vävd långsjal istället när Alvin var 2 månader så du kanske också gjort det till sommaren?
Varför övergick du till en vävdsjal, förlåt att jag är så okunnig. Går det inte att starta med en vävd från början?
Adamsmamma skrev:
Beckah82 skrev:Jag hade en svart Moby till Alvin född 5 juli. Det var lite varmt, ja :-) fast jag hade inget att jämföra med så det kan ju ha varit mest sjalandet i sig.

Varför övergick du till en vävdsjal, förlåt att jag är så okunnig. Går det inte att starta med en vävd från början?

Jo klart det går men mysigare med trikå och betydligt lättare att knyta en trikåsjal när man är nybörjare vilket jag var :-) men när han var 2 månader tyckte jag trikån var för svajig så jag bytte till vävd.
Om svart är din färg, så kör på det. Det är viktigt att man trivs med sjalen, ur alla aspekter. Jag hade en blå Moby, slår det mig nu, när Mio föddes, men bytte bort den när han var någon månad, mot en svart. Jag kände mig helfel med dem blå...
Även jag hade en svart moby till lill-palten som föddes i september.
Köpte en Rebozo till sommaren för att få en svalare sjal.
Men det berodde nog mest på att mina hormoner gjorde att blev supervarm jättefort rätt så länge.
Tror inte att svarta färgen gör så himlans stor skillnad faktiskt.
Tänk dig själv, är sommardagen varm så blir du inte så himlans mycket svalare för att du tar på dig ett vitt linne...
Svettas lär du göra ändå, så kör du på en svart sjal, men ta en tunn sort, precis som du tänkt dig :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?