Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
En sådan funderar jag på att lyxa till med! Tycker den är så himla snygg, och det verkar praktiskt med ficka i "svansen".
Men jag undrar lite över tyget, är det mjukt eller mycket grovt (den ser ju lite "säckvävsaktig" ut på bilderna).
Användarens profilbild
Av Anna
Det är ju alltid en smaksak det där och jag äger ingen MWS. När jag provade den och novan så tyckte jag Novan var mycket skönare. Den kom lite närmare kroppen på något sätt. Men den är ju lite kort.

De ringsjalarna jag syr upp själv gör jag längre. tyvärr gör bilderna inte riktigt rättvisa för de fina linnesjalarna i rött och blått men ta gärna en titt på min hemsida om du vill. De har också en liten påse i svansen.

Kanske finns det någon som verkligen har en Maya Wrap Sling som kan ge mer detaljer om tyget.
Av Ia
Är 100 % bomull. Den blir mjukare då man tvättat den ett par gånger. Får gärna prova hos mig om du vill :D
Av Sisu
Åh, jag kan svara, jag kan svara!!!
*nybliven sjalägare*

Tyget är väldigt skönt... Känns rejält och smidigt, lägger sej precis där man vill ha det...!

Var ute och gick med den och Lilja i en timma idag (första ggn!) och hon sov sej igenom hela färden....

Den rekommenderas! =)

............

....måste bara skicka med en konversation jag hörde på min prommis:

Kvinna till sin man:
-Nämen, titta så liten....!
Mannen:
-Vaa....?
Kvinnan:
- Ja, där... Där i halsduken...!

=)
Av Alexandra
Sisu skrev: Tyget är väldigt skönt... Känns rejält och smidigt, lägger sej precis där man vill ha det=)
Min maya kom ju i torsdags och jag håller med om att tyget var jätteskönt och smidigt, men tyvärr tyckte jag den var fruktansvärt obekväm. Trotsatt den låg precis som den skulle fick jag snabbt ont i axeln. Jag bär ju helst med ringarna åt vänster, och då blev dett lite fel. Men jag gillade tyget och jag inte ville skicka tillbaks den, så jag valde att sy om den lite och nu passar den perfekt!
Den känns verkligen stadig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?