Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej

Hoppas att jag skriver under rätt ämne nu! Om det blir fel får gärna en mod ändra!

Har fibromyalgi sedan flera år tillbaka. Är väldigt öm och har ont i axlar, nacke, längrygg och ibland höfter. Redan nu börjar min 6 kilos dotter bli för tung för mig att gå och bära på, jag har ständigt ont! Jag behöver nu hjälp med att välja en bärsele som avlastning. Läst litegrann om manduca och den verkar ju bra. Finns det någon i skaraborgsområdet eller i Falun/Borlänge som har en sådan eller någon annan sele som jag kan få komma och titta på och kanske prova? Eller finns det någon affär som säljer sådana i dessa två områden?

Med vänliga hälsningar Johanna
Jag kan inget om fibromyalgie men om du vill prova olika selar och känna efter själv så är du välkommen! Jag har en Ergo och en Beco Butterfly och en tjej som bor i Lidköping har en Manduca som du säkert också gärna får prova. Hör av dig via pm om du är intresserad av att träffas!
jag tror att det är viktigt att du provar selarna som finns tillbuds - jag gissar att du är försvagad till viss del i händer etc? ananrs är ju en långsjal mycket mer varierbar och kan användas på flera olika sätt så det belastar så lite som möjligt just på de områdena som är störst problem med den dagen.

men då måste man ha rätt bra styrka i händer etc för att dra åt...

av selarna tror jag det är en smaksak vilken som är bäst. Spännet på manducan är lite speciellt, om du har mycket verk i händer etc kan jag tänka mig att det är besvärligt.

i skaraborg finns flera trevliga mammor som säkert kan hjälpa dig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?