Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Va blir bäst till en 2 åring? Att bära på ryggen alltså?
och vilken sele i sånt fall?
Ja menar till längre bär stunder.
Användarens profilbild
Av _hanna_
Jag har ju nyss fått hem min meitai!! :lol: Jag provade faktiskt att slänga upp Linnéa iden, och det var inte alls tungt!! Hon väger nu 14 kg! :wink: Nu var det bara en kort stund jag hde i den bara för att testa, hon tyckte inte det var så kul å sitta i den.. :roll: *hi, hi* :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
Jag föredrar definitivt ergon till min 2åring!
Den är stadigare runt midijan och tar mer vikt från axlarna.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har bara använt mei taien under ett par timmar på stan och lite hemma men jag tyckte den var perfekt med tjocka kläder under fast inne fick jag aldrig till det så banden kändes bra, tyckte dom skar in överallt, Linus väger ca 10,5 o är ca 80 cm. Ergon slår allt tycker jag (fast inte med tjocka kläder under..) och den är SÅ skön att bära med. Men det är ju oxå så himla olika...beror ju helt på hur det passar...
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Ergon är bäst för den avlastar bäst i och med midjebältet. Ergon funkar inte så bra på magen för mig (har ju köpt den till sambon igentligen) men på ryggen är den underbar
Användarens profilbild
Av Anso
För längre stunder - Ergo eller Patapum. Mindre vikt på axlarna då än med en Mei Tai.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?