Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Hade börjat drömma om en Amazonas carrysling Lollipop, men under gogglandets gång förstod jag att jag blandar ihop den med Easycare regnbåge, och nu sneglar jag även på Katiwrap earthy rainbow... :whut:

Vill ha en lång sjal. över 5m (gillar min gås som är närmare 5,5 ca, tycker den kan kännas lite smal dock) Har precis inskaffat en didy indio med ull, som är så fin så den kan man inte ha då man lagar mat eller ska ut i skog och mark...

alltså behöver jag en till sjal... :oops: :Hahaa:

Vill att den ska vara tunn, gärna lättknuten, smala ändar javisst, snygg! Hade helst velat att lollipopen hade lite bredare ränder, Easycaren lite tunnare, Katin utan fransar (men fanns den så lång?) Och Katins vävsätt vet jag inte om jag gillar (rent utseendemässigt alltså) Har bara sett sjalarna på bild, Och vill gärna se fler! :mums:

Så ni som har bilder och synpunkter/recensioner på dessa sjalar, kanske tom provat båda eller alla 3! Lägg in era tyckanden här!

Amazonas och Katin är snyggast nu när jag tittar närmare... :hmm: hur är katiwrap i tygtjocklek? Helst bärbilder!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Katiwrapen är som Girasolen om du har kännt på den. Katiwrap finns antingen med frans eller med sneda ändar :wink: och jag tror att 5,2 är längsta längen på den. Vi är ett par stycken som ska beställa från Finland typ nästa månad eller om två månader.
Amazonasen är ju tunnast av de tre och har längsta ändarna.
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:Katiwrapen är som Girasolen om du har kännt på den. Katiwrap finns antingen med frans eller med sneda ändar :wink: och jag tror att 5,2 är längsta längen på den. Vi är ett par stycken som ska beställa från Finland typ nästa månad eller om två månader.
Bara nyfiken, vad kostar sjalarna att beställa från Finland?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev:Katiwrapen är som Girasolen om du har kännt på den. Katiwrap finns antingen med frans eller med sneda ändar :wink: och jag tror att 5,2 är längsta längen på den. Vi är ett par stycken som ska beställa från Finland typ nästa månad eller om två månader.
Bara nyfiken, vad kostar sjalarna att beställa från Finland?
Kika här, beror ju lite på vilken storlek man vill ha: http://www.wearababy.com/shop?page=shop ... 1&vmcchk=1

Sen delar vi ju på frakten :D
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Ingen aning om hur girasol är! Bor ju långt i norr :wink: och de sjalar jag ser är mest på nätet. Här får man köpa okännt! :D Ska kolla på länken du flikade in... 8) fast jag tror på amazonasen ändå...
Användarens profilbild
Av telistant
http://www.babyheaven.se/info/knyta/rygg_m_knut.htm

Här finns det en knytinstruktion med en lollipop. Det var den som gjorde att jag slog till på min, och den är lång, till och med lite längre än min L-gås. Kan knyta omslutet X på magen med knuten fram på helbredd, men du är väl lite längre än mej har jag för mej. Bred är den åxå, dryga 70 cm. Se bara upp med ändarna, de äldre har superlånga ändar (närmare 70 har jag förmej), de nyare "bara" ca 35 cm

Min lollipop är jättemjuk (eller var innan jag tvättade den, har inte gosat till den sen dess) lite som välnött flanellpyjamas i känslan. Den kan dock inte mäta sig i stadighet med Inkan jag har (som är ganska lite använd ännu då L bara vill ha gås eller Ringo). Jag har också känt på en laguna men just den var inte alls lika gosig som våran utan lite mer syntetkänsla i tyget.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Det låter positivt! :D eller inte för ekonomin Ska kolla knytinstruktionen. Bra att den är lång, och ser till att köpa en nyare som inte har enormt långa ändar. Om ni kommer upp för skidåkning kanske du kan ta med den så man kan klämma lite :D
Användarens profilbild
Av telistant
Emmamedhunden skrev:Om ni kommer upp för skidåkning kanske du kan ta med den så man kan klämma lite :D
Självklart! Ser dock lite mörkt ut att ta sig upp till er just nu, men längtar hela tiden efter fjäll!
Av Jinxan
http://s226.photobucket.com/albums/dd35 ... da/sjalar/ finns endel bilder på regnbåge.
Kan klistra in i tråden här om du vill, men då får det bli lite senare

EDIT.
såg att det var inte så många på regnbågen så jag kan lika gärna klistra in dem nu

EDIT2: Glömde skriva att det är ju Easycare Regnbåge jag har :) :loving:

Bild

Bild
Z satt inte jättebra på bilden, men man ser färgerna i alla fall

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Tack JinxLinda! :vågen: Här är bilder från thebabywearer...

Girasol rainbow
Bild
Earty rainbow (girasol numera Katiwrap? är det så?)
Bild

sen har norkmeedo en fin bild på lollipopen, där hon bär ett lite större barn...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?