Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Vilka vävda sjalar är de absolut mjukaste? Den mjukaste jag känt på var nog en storch. Kan alla sjalar bli så mjuka eller är det olika beroende på vilket märke det är?

Jag tänker då främst på sjalar i bomull :D
Jag vill också ha en supermjuk och gosig sjal!
Av anna m
Ullindio är supermjuk och jag tror de flesta jaquardvävda didymos... nino, ellips... girasol är mjuka och tunna.
Av Jinxan
Min easy regnbåge är gudomligt mjuk. Men när jag kände på sapos nya easy lava, var inte den alls lika mjuk, så de måste bli ingosade antagligen :)
Användarens profilbild
Av jazoo
JinxLinda skrev:Min easy regnbåge är gudomligt mjuk. Men när jag kände på sapos nya easy lava, var inte den alls lika mjuk, så de måste bli ingosade antagligen :)
Det verkar vara stor skillnad mellan olika easy, mitt hav är inte så mjuk som flera andra easy jag känt på.
Användarens profilbild
Av mari_tres
jazoo skrev:
JinxLinda skrev:Min easy regnbåge är gudomligt mjuk. Men när jag kände på sapos nya easy lava, var inte den alls lika mjuk, så de måste bli ingosade antagligen :)
Det verkar vara stor skillnad mellan olika easy, mitt hav är inte så mjuk som flera andra easy jag känt på.
Och mitt hav är suuupermjuk :heart: Däremot hade jag en turkos ett tag som inte var lika mjuk som övriga easys.
Har en supermjuk indio natur också... :loving:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
jazoo skrev:
Och mitt hav är suuupermjuk :heart: Däremot hade jag en turkos ett tag som inte var lika mjuk som övriga easys.
Konstigt. :hmm:
Rebozon är nog den som är omjukast, i alla fall hemma hos mig.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
mari_tres skrev:
jazoo skrev:
Ja natur indiosarna har jag hört ska vara mjuka. Min rosa guld har jag för mig var natur/guld innan jag färgade den och den var väldigt mjuk. Fast inte sådär galet mjuk som som storchen jag klämde på.

Synd att inte ine är ekologiska och att jag inte gillar easys färger eftersom de verkar vara mjukast.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
norkmedoo skrev:den mjukaste vi har är en röd easy... och didy rosalie, men den är ju också väldigt tunn.
Så Rosalie är lika mjuk som en easy? Hm ja det ökar ju inte ha-begäret det minsta :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har en supermjuk hoppe Kapstad, har haft en underbart mjuk easy lagun (men min hav var inte i närheten lika mjuk), min Zara börjar bli riktigt drömsjalsmjuk, :loving: Har också en otroligt mjuk indio, men jag gillar inte didy att bära i så den har dottern som snuttefilt :oops:
Personligen tycker jag inte nödvändigtvis det är ett märke som är mjukast, även om vissa verkar har större mjukhets potential än andra, utan att det mer är den individuella sjalen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?