Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Jag funderar på att ge bort en sjal men är det överhuvudtaget någon mening med att ha en vävd till en nyfis? Går det att få till knytning då?
Användarens profilbild
Av miom
lena_l skrev:Ja, jag hade vävd sjal till G från början. Det fungerade fint. Han var en stor bebis och växte fort. :loving:
har en sådan nämligen som jag kan tänka mig att ge bort. :tumup:
Av Löv
miom skrev:
lena_l skrev:Ja, jag hade vävd sjal till G från början. Det fungerade fint. Han var en stor bebis och växte fort. :loving:
har en sådan nämligen som jag kan tänka mig att ge bort. :tumup:
Det är väl en helt fantastisk present att få till sin pluttis!! :vågen:
Användarens profilbild
Av miom
mammagumman skrev:I den fina knytinstruktionsboken som kommer med Hoppedeizsjalen finns en massa knytningar som passar från nyfödd...

har dock precis sålt min och lämnat med boken
Ja en bra intruktion behöver jag skicka med då också för jag kan inte vara med och knyta på plats tyvärr. täänkte att jag kanske kunde skicka med lite bra youtubelänkar och skkriva ut något från nätet.
Användarens profilbild
Av sagis
Jag har använt vävd sjal till min minsta. Provade trikåsjal också men jag gillade inte trikån! Vävd sjal går alldeles utmärkt, tyckte inte det var svårt att knyta. Tyckte det var svårare att få till trikåsjalen :oops: Jag hade blivit jätteglad över en sjal i present :)
Användarens profilbild
Av anxy
Jag har också bara haft vävd sjal. Min flicka vägde 3300 g när hon föddes och det gick alldeles utmärkt, skulle vara kul att pröva en trikå, , men skulle jag ge bort en sjal i gåva skulle jag nog satsa på en vävd! :D
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har knutit in en tröstlös nyfödd bebis i min stork, den enda jag hade att tillgå då. Bebisen somnade direkt och mamman var nöjd och lättad. Min son fick klara sig utan sjalen resten av kvällen... ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?