Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amani
Skulle nån kunna förklara skillnaden mellan manduca och ergo? Ja det beror ju helt på bäraren naturligtvis men jag trivs jättebra med min manduca och är sugen på att även testa en ergo!
manduca har lite större inställningsmöjligheter i längd på axelband och höftbälte. manduca är ställbar i två höjder, ergo har bara en höjd (som kan bli lite låg till stora barn). manduca har inbyggd babyinsats, till ergo behöver man en separat insats som man köper till om man har ett barn som är yngre än ca 3-5 månader. de har lite olika utformning på huvorna. höftbältet skiljer lite, det är bredare på mitten på manduca. men de är förhållandevis lika, jämfört med många andra selar på marknaden.

du kan se lite jämförande mått och andra jämförelser här: http://www.edenbaby.se/pages/valjasele.php
sagogrynet skrev:Jag hoppar in med en fråga, hur är manducan att bära med om man är smal?
Kan man ställa in höftbältet för smalisar eller är det åt andra hållet den är mer ställbar än ergon?
det är åt andra hållet, satsa hellre på angelpack eller beco butterfly 2 om du är en smalis. pikkolo och action funkar också, om du kikar in på länken så står höftmåtten där.
Användarens profilbild
Av amani
Tack för länken, fick mycket klarare information! då kanske det kan vara värt att satsa på en ergo till mig som är lite mindre (jag har manducan nästan helt åtdragen) och så får mannen ta manducan så slipper man ändra jämt ;) ja man kan ju testa iallafall!
amani skrev:Tack för länken, fick mycket klarare information! då kanske det kan vara värt att satsa på en ergo till mig som är lite mindre (jag har manducan nästan helt åtdragen) och så får mannen ta manducan så slipper man ändra jämt ;) ja man kan ju testa iallafall!
fast axelremmarna går inte att dra åt lika mycket på ergon som på manducan, så det beror på hur mycket du har kvar på dem. varken ergon eller manducan är helt optimal på smalisar, då är det bättre att satsa på nån av de andra. ergo och manduca är också de selar som har tjockast stoppning i axelbanden, och det blir lätt lite klumpigt om man är liten och späd.
amani skrev:Jag funderar på om inte angelpack skulle passa mig bättre? Hur är axelbanden på den? Kan man korsa dem? För upplever att manducans är för breda.
ja man kan korsa dem. och de är inte alls lika tjocka som manducans, plattare liksom.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?