Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
Lånade en Amazonas Antigua i tre veckor, och trivdes bra med den. Nu har jag beställt en Rebozo, och lånat en annan Rebozo tills min kommer om tre veckor eller så.

Men den känns annorlunda - hoppas jag mest är ovan. Bredare (är den det, någon som vet?). Halkigare - jag gillade nog det lite sträva med Antiguan. Lite elektrisk. Och inget mittmärke - men det kan jag ju sy dit på min.

Fast den är väldigt lätt och mjuk, och blir inte alls skrynklig. Och fransarna är väldigt fina.

Tror ni jag vänjer mig (Annars kommer det väl en Rebozo på säljes vad det lider)?

Och Bissa, jag är ändå jättetacksam att jag får låna den. Jag blir bara så fundersam - beslutsångesten är tydligen inte slut än... :?

---
Anna, som bär David i Patapum och just nu lånad Rebozo
Användarens profilbild
Av maimiti
Rebozon är ju av ett annat material än Antiguan så det är nog inte så konstigt att den känns annorlunda. Jag hade också en Rebozo till låns i somras men jag kom aldrig överens med den. Att den känns lite elektrisk beror nog på att Rebozon är gjord av syntetmaterial (acryl skulle jag gissa på för det känns så).
Användarens profilbild
Av Tiz
maimiti skrev:Rebozon är ju av ett annat material än Antiguan så det är nog inte så konstigt att den känns annorlunda. Jag hade också en Rebozo till låns i somras men jag kom aldrig överens med den. Att den känns lite elektrisk beror nog på att Rebozon är gjord av syntetmaterial (acryl skulle jag gissa på för det känns så).
Tror attd et är polyester och bomullsblandning i Rebozon. Det är av den anledningen den blir så sval. Men visst är den lite halkigare fast det kan ju vara bra det också ;) Det blir lätt att knyta. Men som du säger, det går ju alltid att sälja och testa något annat ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?