Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ladylie
vilken är den bästa sjalen till en nyfödd?

har en ringsjal som jag använde till benjamin, när han var liten.

har även en pearl, men vet inte om den går att använda från början..

har funderat på en trikåsjal men det finns en uppsjö av olika.
det är ju dessutom hemskt varm i september, så jag står och funderar...

vad behöver jag tänka på när det gäller så små???

snälla hjälp...
Av eamane
Jag tycker ju den som jag har är den bästa: Wrapsody Bali Stretch :heart: Dessutom är finns den ju i flera olika snygga färger :) Den är tunn, stadig och mjuk, helt perfekt enligt mej :wink: Just att den är så stadig gör ju att jag till och med kan bära Frida i den en stund utan att det känns för tungt!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Perlan funkar till nyfödd också, det finns de som föredrar vävd sjal framför trikå. Själv föredrar jag trikå :heart:

Ang att välja trikåsjal så är det i mitt tycke ingen större skillnad på dem, det finns några som sticker ut men de flesta är rätt lika varandra trots allt. Ang värmen så är det nog för din del som det blir varmt, tänk på att lilla pyret har legat i magen i nio månader (förhoppningsvis). Välj någon som du tycker är fin och som har ett pris som du kan tänka dig att betala. Har du några speciella önskemål så kan då fråga om råd här :tumup:
Ex om du är rädd att det blir varmt så är Erapsody bali stretch en lite tunnare sjal.
Användarens profilbild
Av ladylie
trodde inte man kunde ha vävda sjalar till så små....
jag gillar dom bättre.

hade en supersnygg egensydd trikåsjal till mina pojkar när de var små och jag räknade inte med att få fler, så den sjalen råkade bli pjamas i stället...

såg en snygg vävd sjal för några år sen, det var Vanja77 som hade den.
blå i ena endan och grön i andra, sneda ändar..

någon som vet vad det var??
Användarens profilbild
Av mari_tres
ladylie skrev:
såg en snygg vävd sjal för några år sen, det var Vanja77 som hade den.
blå i ena endan och grön i andra, sneda ändar..

någon som vet vad det var??
Nog enklast att fråga henne :wink:

Blå och grön.... didy jonas?
Användarens profilbild
Av ladylie
Nog enklast att fråga henne
tänkte göra det, men hittar inget inlägg som hon skrivit och hon ligger inte i min vännerlist.
så jag vet inte hur jag skall kunna skicka PM.
Av corona
Till N hade jag en Moby Wrap till låns.
Vi trivdes otroligt bra i den, men kan nog tro att den kanske blir lite tjock och varm i sommar-/sensommarvärmen...
Användarens profilbild
Av mari_tres
ladylie skrev:
tänkte göra det, men hittar inget inlägg som hon skrivit och hon ligger inte i min vännerlist.
Skriv in hennes nick i fältet ovanför där man skriver PM:et :wink:
Av sjaltokan
Hon var väldigt blå/grön har jag för mig, men jonas är väl blå på ena sidan och grön på andra med kvadrater i mitten..
Användarens profilbild
Av camsch
Jag hade en mobywrap från början, och även om den var lite mysig så var den alldeles för varm för min smak.

Köpte då en (slät) Calin Bleu Gauze som jag bara ÄLSKAR. :heart: :heart: :heart: Jag batikfärgade en naturfärgad, och den är både (i mitt tycke) fin och så MJUK. Plus att den är sval och avlastar OK även nu när lilltjejen börjar bli stor (hon är nu 15 månader). Skulle jag mot förmodan få ett barn till skulle jag utan att blinka välja en gås och strunta i trikåsjalen. (Men nu skulle jag nog också välja en massa andra sjalar också, för nu har sjal- :twisted: slagit klorna i mig...)

Men om jag bara fick välja EN sjal till en nyfödd så skulle det bli gåsen.
Av Emmiez
ladylie skrev:
gå till "medlemmar" klicka på "v" sen hittar du henne. eller klicka på LÄNKEN
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?