Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
Jag har en Tricot-Slen och en ännu inte provad Manduca. Min dotter älskar trikåsjalen nu, men hon kommer ju att växa ur den och till sommaren kommer den ändå att bli för varm. Jag tror då att jag kommer att vilja ha en vävd långsjal som komplement till selen.

Som jag förstått det är tjockare sjalar stabilare och ger bättre avlastning men är såklart varmare än tunnare. Det är bara svårt att uppskatta hur stort problemet är med värme respektive avlastning om man inte testat.

Vad skulle ni rekommendera om man bara vill köpa en sjal att ha hela året och har en budget under 1000 kr?
Leta reda på den sjalen du tycker är snyggast, och se om den finns begagnad :wink:
Det finns lite tunnare tjocka sjalar också, typ easycare och en del Didymos (didy har måna olika sjalar). Annars är det helt ok att bära med en tunn sjal också, om man får till knytet bra (viktigare ju tyngre barnet blir).
linamh skrev:Det är säkert ett bra råd, men nu blir det ju ännu svårare att välja :wink:
:lol: Det är därför vi är några här inne som har fler än en sjal... 8)

Fundera på vilka färger du har mest på kläder, och ytterkläder. Det är ju snyggt om sjalen matchar :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?